Služba za finansije

Služba za finansije vrši poslove:

  • praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz svog djelokruga;
  • rješavanja u upravnim stvarima iz nadležne oblasti;
  • izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik;
  • izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti;
  • dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge;
  • dostavljanja informacija potrebnih za izradu plana implementacije strategije i učestvovanja u izradi istog;
  • realizacije projekata za koje je zadužena Služba i dostavljanja informacija o stanju njihove realizacije;
  • izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu;
  • iniciranja rješenja iz resorne oblasti, prema višim nivoima vlasti;
  • davanja mišljenja kod procjene posljedica primjene propisa na budžet;
  • sprovođenja utvrđene politike iz oblasti budžeta i finansija i predlaganje mjere za izvršavanje budžeta i drugih akata vezanih za budžet i računovodstvo u skladu sa zakonom;
  • izrade dokumenta okvirnog budžeta;
  • izrade nacrta i prijedloga budžeta, izmjene i dopune budžeta i prijedloga odluke o privremenom finansiranju Općine i organizovanje javne rasprave o istim;
  • praćenja i odgovornosti za trošenje budžetskih sredstava u skladu s odobrenim budžetskim pozicijama i naplaćenim prihodima;
  • investiranja sredstva sa JRT koja nisu potrebna za izvršavanje budžeta;
  • izrade prijedloga završnog računa, periodične obračune i periodične godišnje izvještaje o izvršenju budžeta i druge potrebne analitičko-informativne materijale za Vijeće, Načelnika, kantonalne, federalne i druge organe u skladu sa zakonom i drugim propisima;
  • staranja o naplati prihoda i o namjenskom trošenju sredstava budžeta;
  • utvrđivanja općinskog programa javnih nabavki i provođenja postupaka javne nabavke roba, vršenja usluga i izvođenja radova za Općinu, u skladu sa zakonom i drugim propisima;
  • obračuna amortizacije, organizovanja godišnjeg popisa imovine u skladu sa zakonom i drugim propisima;
  • vođenja knjigovodstvenih evidencija i knjigovodstvene evidencije socijalnih i boračkih primanja;
  • vođenja glavne knjige i pomoćnih knjiga;
  • obračuna i isplate plaća i naknada zaposlenicima, plaćanje poreza i doprinosa i drugih obaveza Općine, blagajničkih poslova i drugih poslova koji se odnose na
  • finansijsko-materijalno poslovanje Općine;
  • koordiniranja rada drugih službi i kompletiranja dokumentacije u vezi popunjene Izjave o fiskalnoj odgovornosti općinskog načelnika;
  • pružanja pomoći u provođenju aktivnosti uspostavljanja, provođenja i razvoja FUK-a;
  • pripreme projekata iz domena energetske efikasnosti i zaštite okoliša u saradnji sa drugim nadležnim službama;
  • vođenja potrebnih evidencija;
  • blagovremenog dostavljanja informacije iz djelokruga Službe radi objave na WEB stranici Općine;
  • kontrole dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda.


U sastavu Službe za finansije obrazuju se tri odsjeka, i to:Odsjek za budžet vrši sljedeće poslove: 

U Odsjeku za budžet vrše se poslovi: provođenja utvrđene politike u oblasti budžeta, pripremanja i izrade Dokumenta okvirnog budžeta; pripremanja i izrade nacrta i prijedloga budžeta, te Odluke o privremenom finansiranju; provođenja i sumiranja rezultata javne rasprave o nacrtu budžeta kao nosilac aktivnosti, izrade nacrta i prijedloga Odluke o izvršavanju budžeta, izrade prijedloga izmjena i dopuna budžeta, izrade Odluke i zaključaka vezanih za preraspodjelu budžetskih sredstava; pripreme i izrade mjesečnih i kvartalnih planova budžeta, izrade prijedloga propisa o porezima, naknadama i taksama koje donosi Vijeće, izrade prijedloga Pravilnika i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka koje donosi Načelnik, koordiniranja na pripremi dokumentacije, provođenju aktivnosti i popuni obrazaca izjave o fiskalnoj odgovornosti; zakonitog provođenja procedura i namjenskog trošenja budžetskih sredstava  za projekte i poslove iz nadležnosti; pripremanja i izrade planova vanbudžetskih sredstava; izrade dinamičkih planova priliva i odliva budžetskih sredstava, na uspostavi i implementaciji sistema internih finansijskih kontrola, upravljanja rizicima, izrade propisa i druge akte koje donose Vijeće i Načelnik o pitanjima iz djelokruga Odsjeka, praćenja stanja u oblasti za koju je organizovan; poduzimanja mjere iz djelokruga Odsjeka i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

Odsjek za trezor i računovodstvo vrši sljedeće poslove: 

U Odsjeku za trezor i računovodstvo  vrše se poslovi: provođenja utvrđene politike iz oblasti trezora i računovodstva; pripreme i izrade izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala o izvršenju budžeta;  izrade prijedloga propisa o porezima, naknadama i taksama koje donosi Vijeće; izrade odluka, zaključaka i naredbi u vezi sa isplatama i prenosom, odnosno preraspodjelom budžetskih sredstava; praćenja priliva sredstava na depozitni račun i prenos sredstava na odgovarajuće transakcijske račune; vršenja plaćanja i prenosa sredstava sa transakcijskih računa; praćenja realizacije izvršenja Budžeta po vrstama prihoda i rashoda po korisnicima i poduzimanja mjera da se ta realizacija pravilno vrši; praćenja gotovinskih tokova i likvidnosti budžeta i davanja prijedloga za investiranje raspoloživih sredstava, praćenja realizacije projekata u okviru kapitalnih i tehničkih projekata; sistematičnog i ažurnog evidentiranja svih budžetskih transakcija u okviru prihoda i izdataka; sistematičnog i ažurnog knjiženja sve finansijske dokumentacije u glavnoj i pomoćnim knjigama; praćenja i redovnog usaglašavanja kartica kupaca i dobavljača, knjigovodstvenih evidencija i evidencija pomoćnih knjiga u saradnji sa nadležnim službama; organiziranja godišnjih popisa imovine u skladu zakonskim i drugim propisima, blagovremenog vršenja zaključnih knjiženja po periodičnim i završnom računu; popunjavanja obrazaca periodičnih i godišnjih obračuna i priprema podataka za izradu budžeta Općine, izrade tabelarnih izvještaja i informacija za Vijeće, Načelnika, kantonalne i federalne organe; hronološkog arhiviranja i čuvanja računovodstvene dokumentacije;  praćenja stanja u oblasti za koju je organizovan i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

Odsjek za javne nabavke vrši sljedeće poslove: 

U Odsjeku za javne nabavke vrše se poslovi: izrade prijedloga plana javnih nabavki na osnovu prijedloga službi, kao  i izmjene i dopune istog; objavljivanja plana javnih nabavki, izvoda iz plana javnih nabavki, realizacije ugovora; pokretanja  postupaka javnih nabavki prema utvrđenom planu javnih nabavki, a  na osnovu dostavljenih tehničkih specifikacija nadležnih službi i prijedloga ugovora za predmetne javne nabavke; pružanja stručnih uputa službama  na specificiranju tehničkih zahtjeva; izrade tenderske dokumentacije; pripremanja i praćenja rada komisija za javne nabavke; izrade i objavljivanja obavještenja o nabavkama, izvještaja i obavještenja o dodijeli ugovora; provođenja postupaka e aukcije na portalu javnih nabavki  i postupanje po provedenim  e-aukcijama; davanja pojašnjenja na objavljene  tenderske dokumentacije; vođenja prvostepenog upravnog postupaka u pitanjima odabira najpovoljnijeg ponuđača i  i izradu prijedloga upravnih akata  na osnovu zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda o odabiru najpovoljnijeg ponuđača; dostavljanja  službama ugovora,  okvirnih  sporazuma, direktnih sporazuma na zaključivanje i praćenje realizacije; izrade akata i procedura za provođenje postupaka javnih nabavki; objavljivanja donesenih upravnih akata  na web stranici Općine; dostavljanja  ponuđačima upravnih akata i zapisnike o pregledu i ocjeni ponuda; izrade  izvještaja o realizaciji plana javnih nabavki; postupanja po odlukama drugostepenog organa i Suda BiH; vođenja evidencije svih dobavljača; izrade informacija, izvještaja i drugih materijala u pitanjima iz djelokruga Odsjeka; i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.


Dokumenti službe

Podijeli
Podijeli
Podijeli
Pošalji
Pošalji
Printaj