Služba za opću upravu

Služba za opću upravu vrši poslove:

  • praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz svog djelokruga;
  • rješavanja u upravnim stvarima iz nadležne oblasti;
  • izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik;
  • izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti;
  • dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge;
  • dostavljanja informacija potrebnih za izradu plana implementacije strategije i učestvovanja u izradi istog;
  • realizacije projekata za koje je Služba zadužena i dostavljanja informacija o stanju njihove realizacije;
  • izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu;
  • iniciranja rješenja iz resorne oblasti, prema višim nivoima vlasti;
  • izrade izvještaja o provedenim upravnim postupcima za sve Službe na osnovu podataka iz centralne pisarnice;
  • vođenja upravnog postupka i izrađivanja prijedloge rješenja i drugih akata iz djelokruga Općine za koje nije nadležna ni jedna druga općinska služba za upravu;
  • građanskih stanja, ovjere prepisa i legalizacije potpisa;
  • Centra za birački spisak;
  • pružanja pravne pomoći građanima u skladu sa zakonom;
  • zaključenja brakova;
  • kancelarijskog i arhivskog poslovanja (primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte odnosno akata, zavođenje akata, dostavljanje predmeta odnosnoakata u rad, razvođenje predmeta i akata, otpremanje pošte i stavljanje predmeta i akata u arhivu (arhiviranje) i njihovo čuvanje);
  • pružanja informacija građanima na info-pultu;
  • pripreme projekata iz domena energetske efikasnosti i zaštite okoliša u saradnji sa drugim nadležnim službama;
  • pripremanja tehničkog dijela tenderske dokumentacije u postupku javne nabavke iz nadležne oblasti;
  • vođenja potrebnih evidencija;
  • blagovremenog dostavljanja informacije iz djelokruga Službe radi objave na WEB stranici Općine;
  • kontrole dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda.


U sastavu Službe za opću upravu obrazuju se dva odsjeka, i to:

Odsjek za građanska stanja vrši sljedeće poslove: 

U Odsjeku za građanska stanja vrše se poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka;  rješavanja u upravnim stvarima iz djelokruga Odsjeka;  izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz djelokruga Odsjeka, koje donosi Vijeće i Načelnik; izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti; dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge; građanskih stanja (upis činjenica u matične knjige rođenih, matične knjige državljana, matične knjige umrlih,  matične knjige vjenčanih, izdavanje izvoda i uvjerenja  iz matičnih knjiga), upravnog postupka iz oblasti građanskih stanja; upravnog postupka i izrade prijedloga rješenja i drugih akata iz djelokruga Općine za koje nije nadležna ni jedna druga općinska služba; Centra za birački spisak;  pružanja pravne pomoći građanima u skladu sa zakonom; zaključenja brakova i druge poslove iz djelokruga Odsjeka.

Odsjek – Centar za pružanje usluga građanima vrši sljedeće poslove:

U Centru za pružanje usluga građanima vrše se sljedeće poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka, rješavanja u upravnim stvarima iz djelokruga Odsjeka;  izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz djelokruga Odsjeka, koje donosi Vijeće i Načelnik; izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz djelokruga Odsjeka; dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge;  izrade izvještaja o provedenim upravnim postupcima za sve Službe na osnovu podataka iz centralne pisarnice; ovjere prepisa i legalizacije potpisa; kancelarijskog i arhivskog poslovanja; pružanja informacija građanima na info-pultu, i druge poslove iz djelokruga Odsjeka.


Dokumenti službe

Služba za opću upravu

Download
Zahtjev za upis činjenice sklapanja braka u matičnu knjigu vjenčanih185.76 KB93 Download
Zahtjev za upis činjenice smrti u matičnu knjigu umrlih184.75 KB74 Download
Zahtjev za sticanje državljanstva FBiH za djecu koja su rođena u inozemstvu čiji roditelji imaju državljanstvo RS- Obrazac Br. 2144.51 KB104 Download
Zahtjev za sticanje državljanstva FBiH za djecu koja su rođena na teritoriji RS - Obrazac Br. 1145.86 KB76 Download
Zahtjev za upis činjenice rođenja u matičnu knjigu rođenih sa konstatacijom državljanstva BiH i FBiH - član 54187.65 KB104 Download
Prijava vjenčanja188.78 KB109 Download
Zahtjev za izdavanje uvjerenja da nema zakonskih smetnji za sklapanje braka228.80 KB90 Download
Zahtjev za odobrenje za sklapanje braka van službenih prostorija Općine219.44 KB86 Download
Prijava (zahtjev) za upis rođenja djeteta u matičnu knjigu rođenih178.31 KB120 Download
Prijava (zahtjev) za upis podataka u Matičnu knjigu umrlih181.42 KB72 Download
Prijava (zahtjev) za upis vjenačanja u Matičnu knjigu vjenčanih182.30 KB107 Download
Prijava (zahtjev) za upis činjenica u matičnu knjigu član 39.186.51 KB66 Download
Prijava (zahtjev) za ispravku-promjenu podataka u matičnoj knjizi269.84 KB79 Download
Prijava (zahtjev) za upis činjenice državljanstva u Matičnu knjigu rođenih183.59 KB65 Download
Saglasnost roditelja131.01 KB67 Download
Obrazac za dostavljanje statističkih podataka iz Matične knjige vjenčanih164.76 KB71 Download
Naknadni upis u MKR građana158.79 KB52 Download
Izjava (kućna lista)129.94 KB47 Download
Izjava (sa svjedocima)147.81 KB69 Download
Punomoć183.15 KB85 Download
Zahtjev za ovjeru dokumenata na terenu122.01 KB48 Download
Zahtjev za izdavanje uvjerenja iz službene evidencije121.03 KB73 Download
Izjava (vlastita)129.31 KB98 Download

Podijeli
Podijeli
Podijeli
Pošalji
Pošalji
Printaj