Služba za finansije vrši poslove:
U sastavu Službe za finansije obrazuju se tri odsjeka, i to:
Odsjek za budžet vrši sljedeće poslove:
U Odsjeku za budžet vrše se poslovi: provođenja utvrđene politike u oblasti budžeta, pripremanja i izrade Dokumenta okvirnog budžeta; pripremanja i izrade nacrta i prijedloga budžeta, te Odluke o privremenom finansiranju; provođenja i sumiranja rezultata javne rasprave o nacrtu budžeta kao nosilac aktivnosti, izrade nacrta i prijedloga Odluke o izvršavanju budžeta, izrade prijedloga izmjena i dopuna budžeta, izrade Odluke i zaključaka vezanih za preraspodjelu budžetskih sredstava; pripreme i izrade mjesečnih i kvartalnih planova budžeta, izrade prijedloga propisa o porezima, naknadama i taksama koje donosi Vijeće, izrade prijedloga Pravilnika i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka koje donosi Načelnik, koordiniranja na pripremi dokumentacije, provođenju aktivnosti i popuni obrazaca izjave o fiskalnoj odgovornosti; zakonitog provođenja procedura i namjenskog trošenja budžetskih sredstava za projekte i poslove iz nadležnosti; pripremanja i izrade planova vanbudžetskih sredstava; izrade dinamičkih planova priliva i odliva budžetskih sredstava, na uspostavi i implementaciji sistema internih finansijskih kontrola, upravljanja rizicima, izrade propisa i druge akte koje donose Vijeće i Načelnik o pitanjima iz djelokruga Odsjeka, praćenja stanja u oblasti za koju je organizovan; poduzimanja mjere iz djelokruga Odsjeka i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
Odsjek za trezor i računovodstvo vrši sljedeće poslove:
U Odsjeku za trezor i računovodstvo vrše se poslovi: provođenja utvrđene politike iz oblasti trezora i računovodstva; pripreme i izrade izvještaja, informacija i drugih stručnih i analitičkih materijala o izvršenju budžeta; izrade prijedloga propisa o porezima, naknadama i taksama koje donosi Vijeće; izrade odluka, zaključaka i naredbi u vezi sa isplatama i prenosom, odnosno preraspodjelom budžetskih sredstava; praćenja priliva sredstava na depozitni račun i prenos sredstava na odgovarajuće transakcijske račune; vršenja plaćanja i prenosa sredstava sa transakcijskih računa; praćenja realizacije izvršenja Budžeta po vrstama prihoda i rashoda po korisnicima i poduzimanja mjera da se ta realizacija pravilno vrši; praćenja gotovinskih tokova i likvidnosti budžeta i davanja prijedloga za investiranje raspoloživih sredstava, praćenja realizacije projekata u okviru kapitalnih i tehničkih projekata; sistematičnog i ažurnog evidentiranja svih budžetskih transakcija u okviru prihoda i izdataka; sistematičnog i ažurnog knjiženja sve finansijske dokumentacije u glavnoj i pomoćnim knjigama; praćenja i redovnog usaglašavanja kartica kupaca i dobavljača, knjigovodstvenih evidencija i evidencija pomoćnih knjiga u saradnji sa nadležnim službama; organiziranja godišnjih popisa imovine u skladu zakonskim i drugim propisima, blagovremenog vršenja zaključnih knjiženja po periodičnim i završnom računu; popunjavanja obrazaca periodičnih i godišnjih obračuna i priprema podataka za izradu budžeta Općine, izrade tabelarnih izvještaja i informacija za Vijeće, Načelnika, kantonalne i federalne organe; hronološkog arhiviranja i čuvanja računovodstvene dokumentacije; praćenja stanja u oblasti za koju je organizovan i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
Odsjek za javne nabavke vrši sljedeće poslove:
U Odsjeku za javne nabavke vrše se poslovi: izrade prijedloga plana javnih nabavki na osnovu prijedloga službi, kao i izmjene i dopune istog; objavljivanja plana javnih nabavki, izvoda iz plana javnih nabavki, realizacije ugovora; pokretanja postupaka javnih nabavki prema utvrđenom planu javnih nabavki, a na osnovu dostavljenih tehničkih specifikacija nadležnih službi i prijedloga ugovora za predmetne javne nabavke; pružanja stručnih uputa službama na specificiranju tehničkih zahtjeva; izrade tenderske dokumentacije; pripremanja i praćenja rada komisija za javne nabavke; izrade i objavljivanja obavještenja o nabavkama, izvještaja i obavještenja o dodijeli ugovora; provođenja postupaka e aukcije na portalu javnih nabavki i postupanje po provedenim e-aukcijama; davanja pojašnjenja na objavljene tenderske dokumentacije; vođenja prvostepenog upravnog postupaka u pitanjima odabira najpovoljnijeg ponuđača i i izradu prijedloga upravnih akata na osnovu zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda o odabiru najpovoljnijeg ponuđača; dostavljanja službama ugovora, okvirnih sporazuma, direktnih sporazuma na zaključivanje i praćenje realizacije; izrade akata i procedura za provođenje postupaka javnih nabavki; objavljivanja donesenih upravnih akata na web stranici Općine; dostavljanja ponuđačima upravnih akata i zapisnike o pregledu i ocjeni ponuda; izrade izvještaja o realizaciji plana javnih nabavki; postupanja po odlukama drugostepenog organa i Suda BiH; vođenja evidencije svih dobavljača; izrade informacija, izvještaja i drugih materijala u pitanjima iz djelokruga Odsjeka; i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
Zahtjev za izdavanje uvjerenja | |
Zahtjev za Povrat pogrešno ili više uplaćenih novčanih sredstava |