Služba za internu reviziju vrši poslove:
- Služba za internu reviziju obavlja poslove sistematičnog pregleda i procjene upravljanja rizikom i internih kontrola, procjene adekvatnosti i efikasnosti sistema finansijskog upravljanja i kontrole u smislu:
- identifikacije rizika, ocjene rizika i upravljanje rizikom od rukovodioca organa uprave Općine;
- ispunjavanja zadataka i postizanja definiranih ciljeva Općine;
- ekonomične, efikasne i djelotvorne upotrebe resursa;
- usklađenosti sa uspostavljenim politikama, procedurama, zakonima i regulativama;
- čuvanje sredstava Općine od gubitaka kao rezultata svih vidova nepravilnosti;
- integriteta i vjerodostojnosti informacija, računa i podataka, uključujući procese internog i eksternog izvještavanja.
- Poslovi iz stava (1) ovog člana uključuju naročito:
- izradu strateškog i godišnjeg plana interne revizije baziranih na procjeni rizika;
- provedbu interne revizije u službama za upravu, stručnim i ostalim službama Općine i javnim ustanovama kojima je osnivač Općina;
- izradu izvještaja o obavljenim internim revizijama te izradu godišnjeg izvještaja o aktivnostima interne revizije;
- praćenje realizacije datih preporuka navedenih u izvještaju o obavljenoj internoj reviziji;
- saradnju sa Centralnom harmonizacijskom jedinicom Federalnog ministarstva finansija i Uredom za reviziju institucija u Federaciji BiH i
- obavljanje ostalih poslova u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima koji regulišu oblast interne revizije u Federaciji BiH.
- Služba za internu reviziju je organizaciono i funkcionalno isključivo odgovorna Načelniku.
Sadrzaj nije dostupan.
Služba za internu reviziju