Služba za imovinsko-pravne, geodetske poslove, katastar nekretnina i upravljanje imovinom

Služba za imovinsko-pravne, geodetske poslove, katastar nekretnina i upravljanje imovinom vrši poslove:

  • praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz svog djelokruga;
  • rješavanja u upravnim stvarima iz nadležne oblasti;
  • izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik;
  • izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti;
  • dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge;
  • dostavljanja informacija potrebnih za izradu plana implementacije strategije i učestvovanja u izradi istog;
  • realizacije projekata za koje je Služba zadužena i dostavljanja informacija o stanju njihove realizacije;
  • izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu;
  • izrade budžeta iz nadležnih oblasti i stara se o realizaciji planiranih budžetskih sredstava;
  • iniciranja rješenja od interesa za Općinu, prema višim nivoima vlasti;
  • iniciranja i provođenja postupka iz svog djelokruga radi upisa stvarnog prava na nekretninama čiji je nosilac prava Općina;
  • popisa evidentiranja građevinskog zemljišta, poslovnih prostorija, zgrada i stanova, kojim upravlja i raspolaže Općina, radi upisa u zemljišnu knjigu, kao titulara prava vlasništva, u cilju uspostavljanja jedinstvene baze podataka o nekretninama – imovine općine;
  • otklanja nedostatke/propuste i provodi utvrđene promjene u geodetskim planovima, kartama i elaboratu, katastarskom operatu u digitalnom obliku (GIS), te vrši promjene upisa korisnika na nekretninama;
  • utvrđivanja tržišne cijene kao naknade za nekretnine;
  • obnove dotrajalih dijelova ili cjelog katastarskog operata;
  • vođenja i održavanja katastra zemljišta u digitalnom obliku (katastarski operat i planovi);
  • izdavanja izvoda, uvjerenja, kopije katastarskog plana i druge poslove vezane za izdavanje podataka iz katastarskog operata koji imaju značaj javne isprave;
  • praćenja, utvrđivanja i snimanja nastale fizičke promjene na zemljištu i drugim objektima od uticaja na podatke premjera i katastra zemljišta;
  • kancelarijskog i arhivskog poslovanja iz geodetsko-katastarske oblasti;
  • predlaganja i sprovođenja utvrđene politike u gazdovanju i upravljanju poslovnim prostorima, poslovnim zgradama i stanovima i vršenja kontrole racionalnog korištenja poslovnih prostora i stanova na kojima pravo raspolaganja ima Općina;
  • pripreme projekata iz domena energetske efikasnosti i zaštite okoliša u saradnji sa drugim nadležnim službama;
  • sudjelovanja u pripremi i formulisanju aplikacija za finasiranje sredstava fondova EU, te drugih međunarodnih izvora finansiranja;
  • pripremanja tehničkog dijela tenderske dokumentacije u postupku javne nabavke iz nadležne oblasti;
  • vođenja potrebnih evidencija;
  • blagovremenog dostavljanja informacije iz djelokruga Službe radi objave na WEB stranici Općine;
  • kontrole dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda.


U sastavu Službe za imovinsko-pravne, geodetske poslove, katastar nekretnina i upravljanje imovinom obrazuju se tri odsjeka, i to:

Odsjek za imovinsko–pravne poslove vrši sljedeće poslove: 

U Odsjeku za imovinsko–pravne poslove vrše se poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka; rješavanja u upravnim stvarima; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata koje donosi Vijeće i Načelnik iz djelokruga Odsjeka iz imovinsko-pravne oblasti i to: građevinskog zemljišta (utvrđivanje prava vlasništva na započetim postupcima legalizacije, utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu zgrade), eksproprijacija nekretnina (prijedlog odluka o utvrđivanja javnog interesa, privremeno zauzimanje zemljišta, potpuna i nepotpuna eksproprijacija, postupak određivanja naknade, deeksproprijaciia  izvršenje rješenja i zaključaka); kao i izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti; evidentiranje zemljištva i upisa u zemljišnu knjigu, kao titulara prava vlasništva iz djelokruga Odsjeka; izrade prijedloga odluka i drugih akata iz djelokruga Odsjeka koje donosi Vijeće i Načelnik;  davanja primjedbi, mišljenja, prijedloge i sugestije kod izrade akata kojim se reguliše oblast koja obuhvata djelokrug Odsjeka, a koje donose institucije Kantona i Federacije;  i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

Odsjek za geodetske poslove i katastar nekretnina vrši sljedeće poslove:

U Odsjeku za geodetske poslove i katastar nekretnina vrše se poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata koje donosi Vijeće i Načelnik iz djelokruga Odsjeka;  vršenje geodetskih poslova i poslova katastra nekretnina u skladu sa zakonom i drugim propisima, a naročito: projektovanje i mjerenje geodetske mreže i svih radnji vezanih za geodetsku mrežu, izrada i dopuna skice poligonske mreže, kao i svih poslova primjenjene geodezije i formiranja baze podataka poligonskih mreza na računaru;  izrade metodologije i standarda za formiranje i održavanje baze podataka i analize podatka;  izrade projekata informacionog sistema i automatske obrade podataka i dograđivanje izrađenih programa; održavanje premjera i katastra nekretnina u skladu sa zakonom;  rješavanje prijava u vezi sa održavanjem premjera i katastra zemljišta, vršenje prenošenja projekata na teren;  obavlja potrebne radnje u postupku izrade elaborata eksproprijacije, kontrolu i provođenje istih;  održavnja ažurnog katastarskog operata, izdavanja uvjerenja iz Službene evidencije, kopija podataka premjera i katastra zemljišta i drugih podataka u skladu sa zakonom i drugim propisima; održavanja premjera i katastra nekretnina u skladu sa zakonom, provođenja promjena na zemljištu i obrade podataka sa provođenjem promjena na katastarskim planovima i operatu;  evidenciju potrebnu radi evidentiranja i upisa u zemljišnu knjigu, kao titulara prava vlasništva iz djelokruga Odsjeka; i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

Odsjek za upravljanje imovinom vrši sljedeće poslove:

U Odsjeku za upravljanje imovinom vrše se poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata koje donosi Vijeće i Načelnik iz djelokruga Odsjeka; realizacije planiranih budžetskih sredstava;  analiziranja, iniciranja i pripremanja prijedloga propisa iz stambene oblasti, oblasti poslovnih prostorija i zgrada za Načelnika i Vijeće; izrade planova i programa projekata; staranja i vođenja detaljne baze podataka o poslovnim prostorijama, zgradama, stambenim objektima, zemljištu  i drugih nekretnina u vlasništvu Općine;  vodi evidenciju o poslovnim prostorima u vlasništvu Općine i vrši poslove upravljanja istim; pripreme neophodne dokumentacije za provođenje javnog oglasa za dodjelu u zakup u skladu sa pratećim propisima;  pripreme tehničke specifikacije u postupcima javne nabavke iz djelokruga Odsjeka;  provođenje upravnog postupka i izrade prijedloga rješenja i drugih akata iz djelokruga Odsjeka (rješenja, zaključke, nacrte ugovora, anekse); vođenja evidencija o stanovima u vlasništvu Općine i upravlja stanovima u skladu sa zakonom; učestvovanja u  realizaciji nužnih popravki na objektima kolektivnog stanovanja u skladu sa zakonom i u saradnji sa drugim službama i ostalim nadležnim organima;  evidentiranja i upisa u zemljišnu knjigu, kao titulara prava vlasništva imovine iz djelokruga Odsjeka;  davanje primjedbe, mišljenja, prijedloge i sugestije kod izrade akata kojim se reguliše oblast koja obuhvata djelokrug rada Odsjeka, a koje donose institucije Kantona i Federacije; izrade potrebnih izvještaje i informacije iz djelokruga Odsjeka; i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.


Dokumenti službe

Služba za imovinsko - pravne, stambene, geodetske poslove i katastar nekretnina

Download
Zahtjev za utvrđivanje površine zemljišta neophodne za redovnu upotrebu objekta sagrađenog na zemljištu428.61 KB16 Download
Zahtjev za utvrđivanje prava vlasništva na građevinskom zemljištu čl. 61 ZGZ444.85 KB15 Download
Zahtjev za spajanje parcela578.98 KB9 Download
Zahtjev za uplanu objekta-zgrade414.54 KB12 Download
Zahtjev za usklađivanje parcele407.32 KB11 Download
Zahtjev za Rješenje o ulasku u stan:poslovni prostor:garažu584.20 KB18 Download
Zahtjev za provođenje postupka potpune:nepotpune eksproprijacije617.43 KB15 Download
Zahtjev za rješavanje po opštem zahtjevu411.14 KB15 Download
Zahtjev za promjenu kulture zemljišta579.51 KB13 Download
Zahtjev za prepis rješenja:zaključka583.37 KB13 Download
Zahtjev za promjenu posjeda u katastarskom operatu Općine Ilidža566.29 KB19 Download
Zahtjev za otkup stana437.20 KB10 Download
Zahtjev za parcelaciju zemljišta580.43 KB11 Download
Zahtjev za povrat novčanih sredstava410.37 KB16 Download
Zahtjev za nužne popravke na zajedničkim dijelovima zgrade589.09 KB12 Download
Zahtjev za izdavanje uvjerenja iz službene evidencije – Katastar nekretnina496.68 KB14 Download
Zahtjev za izdavanje uvjerenja iz službene evidencije - razno496.65 KB14 Download
Zahtjev za izdavanje kopije katastarskog plana496.11 KB22 Download
Zahtjev za izdavanje posjedovnog lista495.10 KB21 Download
Zahtjev za ispravku:izmjenu rješenja:zaključka583.00 KB15 Download
Zahtjev za cijepanje parcele577.98 KB9 Download
Zahtjev za historijat parcele580.94 KB9 Download
Zahtjev za deeksproprijaciju nekretnina604.92 KB11 Download
Zahtjev za brisanje državne svojine i uspostavljanje prava vlasništva na izgrađenom građevinskom zemljištu428.52 KB11 Download
Zahtjev za brisanje objekata:isplanu objekta - Katastar nekretnina578.84 KB13 Download
Zahtjev za brisanje objekata:isplanu objekta - Imovinska425.81 KB11 Download

Podijeli
Podijeli
Podijeli
Pošalji
Pošalji
Printaj