Služba za imovinsko-pravne, geodetske poslove, katastar nekretnina i upravljanje imovinom vrši poslove:
- praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz svog djelokruga;
- rješavanja u upravnim stvarima iz nadležne oblasti;
- izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik;
- izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti;
- dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge;
- dostavljanja informacija potrebnih za izradu plana implementacije strategije i učestvovanja u izradi istog;
- realizacije projekata za koje je Služba zadužena i dostavljanja informacija o stanju njihove realizacije;
- izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu;
- izrade budžeta iz nadležnih oblasti i stara se o realizaciji planiranih budžetskih sredstava;
- iniciranja rješenja od interesa za Općinu, prema višim nivoima vlasti;
- iniciranja i provođenja postupka iz svog djelokruga radi upisa stvarnog prava na nekretninama čiji je nosilac prava Općina;
- popisa evidentiranja građevinskog zemljišta, poslovnih prostorija, zgrada i stanova, kojim upravlja i raspolaže Općina, radi upisa u zemljišnu knjigu, kao titulara prava vlasništva, u cilju uspostavljanja jedinstvene baze podataka o nekretninama – imovine općine;
- otklanja nedostatke/propuste i provodi utvrđene promjene u geodetskim planovima, kartama i elaboratu, katastarskom operatu u digitalnom obliku (GIS), te vrši promjene upisa korisnika na nekretninama;
- utvrđivanja tržišne cijene kao naknade za nekretnine;
- obnove dotrajalih dijelova ili cjelog katastarskog operata;
- vođenja i održavanja katastra zemljišta u digitalnom obliku (katastarski operat i planovi);
- izdavanja izvoda, uvjerenja, kopije katastarskog plana i druge poslove vezane za izdavanje podataka iz katastarskog operata koji imaju značaj javne isprave;
- praćenja, utvrđivanja i snimanja nastale fizičke promjene na zemljištu i drugim objektima od uticaja na podatke premjera i katastra zemljišta;
- kancelarijskog i arhivskog poslovanja iz geodetsko-katastarske oblasti;
- predlaganja i sprovođenja utvrđene politike u gazdovanju i upravljanju poslovnim prostorima, poslovnim zgradama i stanovima i vršenja kontrole racionalnog korištenja poslovnih prostora i stanova na kojima pravo raspolaganja ima Općina;
- pripreme projekata iz domena energetske efikasnosti i zaštite okoliša u saradnji sa drugim nadležnim službama;
- sudjelovanja u pripremi i formulisanju aplikacija za finasiranje sredstava fondova EU, te drugih međunarodnih izvora finansiranja;
- pripremanja tehničkog dijela tenderske dokumentacije u postupku javne nabavke iz nadležne oblasti;
- vođenja potrebnih evidencija;
- blagovremenog dostavljanja informacije iz djelokruga Službe radi objave na WEB stranici Općine;
- kontrole dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda.
U sastavu Službe za imovinsko-pravne, geodetske poslove, katastar nekretnina i upravljanje imovinom obrazuju se tri odsjeka, i to:
Odsjek za imovinsko–pravne poslove vrši sljedeće poslove:
U Odsjeku za imovinsko–pravne poslove vrše se poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka; rješavanja u upravnim stvarima; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata koje donosi Vijeće i Načelnik iz djelokruga Odsjeka iz imovinsko-pravne oblasti i to: građevinskog zemljišta (utvrđivanje prava vlasništva na započetim postupcima legalizacije, utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu zgrade), eksproprijacija nekretnina (prijedlog odluka o utvrđivanja javnog interesa, privremeno zauzimanje zemljišta, potpuna i nepotpuna eksproprijacija, postupak određivanja naknade, deeksproprijaciia izvršenje rješenja i zaključaka); kao i izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti; evidentiranje zemljištva i upisa u zemljišnu knjigu, kao titulara prava vlasništva iz djelokruga Odsjeka; izrade prijedloga odluka i drugih akata iz djelokruga Odsjeka koje donosi Vijeće i Načelnik; davanja primjedbi, mišljenja, prijedloge i sugestije kod izrade akata kojim se reguliše oblast koja obuhvata djelokrug Odsjeka, a koje donose institucije Kantona i Federacije; i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
Odsjek za geodetske poslove i katastar nekretnina vrši sljedeće poslove:
U Odsjeku za geodetske poslove i katastar nekretnina vrše se poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata koje donosi Vijeće i Načelnik iz djelokruga Odsjeka; vršenje geodetskih poslova i poslova katastra nekretnina u skladu sa zakonom i drugim propisima, a naročito: projektovanje i mjerenje geodetske mreže i svih radnji vezanih za geodetsku mrežu, izrada i dopuna skice poligonske mreže, kao i svih poslova primjenjene geodezije i formiranja baze podataka poligonskih mreza na računaru; izrade metodologije i standarda za formiranje i održavanje baze podataka i analize podatka; izrade projekata informacionog sistema i automatske obrade podataka i dograđivanje izrađenih programa; održavanje premjera i katastra nekretnina u skladu sa zakonom; rješavanje prijava u vezi sa održavanjem premjera i katastra zemljišta, vršenje prenošenja projekata na teren; obavlja potrebne radnje u postupku izrade elaborata eksproprijacije, kontrolu i provođenje istih; održavnja ažurnog katastarskog operata, izdavanja uvjerenja iz Službene evidencije, kopija podataka premjera i katastra zemljišta i drugih podataka u skladu sa zakonom i drugim propisima; održavanja premjera i katastra nekretnina u skladu sa zakonom, provođenja promjena na zemljištu i obrade podataka sa provođenjem promjena na katastarskim planovima i operatu; evidenciju potrebnu radi evidentiranja i upisa u zemljišnu knjigu, kao titulara prava vlasništva iz djelokruga Odsjeka; i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
Odsjek za upravljanje imovinom vrši sljedeće poslove:
U Odsjeku za upravljanje imovinom vrše se poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata koje donosi Vijeće i Načelnik iz djelokruga Odsjeka; realizacije planiranih budžetskih sredstava; analiziranja, iniciranja i pripremanja prijedloga propisa iz stambene oblasti, oblasti poslovnih prostorija i zgrada za Načelnika i Vijeće; izrade planova i programa projekata; staranja i vođenja detaljne baze podataka o poslovnim prostorijama, zgradama, stambenim objektima, zemljištu i drugih nekretnina u vlasništvu Općine; vodi evidenciju o poslovnim prostorima u vlasništvu Općine i vrši poslove upravljanja istim; pripreme neophodne dokumentacije za provođenje javnog oglasa za dodjelu u zakup u skladu sa pratećim propisima; pripreme tehničke specifikacije u postupcima javne nabavke iz djelokruga Odsjeka; provođenje upravnog postupka i izrade prijedloga rješenja i drugih akata iz djelokruga Odsjeka (rješenja, zaključke, nacrte ugovora, anekse); vođenja evidencija o stanovima u vlasništvu Općine i upravlja stanovima u skladu sa zakonom; učestvovanja u realizaciji nužnih popravki na objektima kolektivnog stanovanja u skladu sa zakonom i u saradnji sa drugim službama i ostalim nadležnim organima; evidentiranja i upisa u zemljišnu knjigu, kao titulara prava vlasništva imovine iz djelokruga Odsjeka; davanje primjedbe, mišljenja, prijedloge i sugestije kod izrade akata kojim se reguliše oblast koja obuhvata djelokrug rada Odsjeka, a koje donose institucije Kantona i Federacije; izrade potrebnih izvještaje i informacije iz djelokruga Odsjeka; i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
Dokumenti službe