Obavještavaju se korisnici kantonalnog dječijeg dodatka a koji imaju maloljetnu djecu da nisu dužni obnavljati dokumentaciju.
Porodice koje imaju djecu stariju od 18. godina života, a nalaze se na redovnom školovanju dužni su u periodu od 01. 09. 2025. godine do 31. 10. 2025.godine dostaviti sljedeću dokumentaciju:
- Potvrdu o redovnom školovanju ili studiranju za školsku/ akademsku 2025/2026. godinu (original),
- Fotokopije indeksa svih upisnih godina (nije potrebna ovjera),
- Ovjerenu izjavu zakonskog zastupnika da dijete nije stupilo u brak i nije steklo potomstvo,
U slučajevima kada postoji potreba za dostavom dodatnih podataka ili provjerom, korisnici će biti pojedinačno kontaktirani od strane nadležne općinske službe.
U skladu sa članom 141. Zakona o socijalnoj zaštiti, zaštiti civilnih žrtava rata i zaštiti porodice sa djecom (“Službene novine Kantona Sarajevo”, broj 38/2014 – prečišćen tekst, 38/2016, 44/2017, 28/2018, 52/2021, 40/2022 i 13/2025), pravo na dječiji dodatak za vrijeme redovnog studiranja mogu ostvariti djeca kojima je, nakon navršene 18. godine, prestalo pravo na dječiji dodatak, ukoliko nastave redovno školovanje na visokoškolskoj ustanovi u Bosni i Hercegovini, a najkasnije do navršene 27. godine života.
Korisnici prava na dječiji dodatak za vrijeme redovnog studiranja obavezni su, svake godine u periodu od 1. septembra do 31. oktobra, dostaviti sljedeću dokumentaciju:
- Potvrdu o redovnom školovanju za akademsku 2025/2026. godinu (original),
- Fotokopije indeksa svih upisnih godina (nije potrebna ovjera),
- Ovjerenu izjavu zakonskog zastupnika da dijete nije stupilo u brak i nije steklo potomstvo,
- Ovjerenu izjavu zakonskog zastupnika da su svi ranije dostavljeni podaci i dokumentacija ostali nepromijenjeni.
Ukoliko se dokumentacija ne dostavi u navedenom roku, pravo na dječiji dodatak za vrijeme redovnog studiranja prestaje sa 30. septembrom tekuće godine.
U slučajevima kada postoji potreba za dostavom dodatnih podataka ili provjerom, korisnici dječijeg dodatka za vrijeme redovnog studiranja će biti pojedinačno kontaktirani od strane nadležne općinske službe.
Svu ostalu potrebnu dokumentaciju koja je evidentirana kod drugih organa uprave i institucija, nadležna služba će pribaviti po službenoj dužnosti.
Korisnici su obavezni prijaviti svaku promjenu koja može uticati na ostvarivanje, obim ili prestanak prava na dodatak na djecu i dječiji dodatak za vrijeme redovnog studiranja.
Obrasci zahtjeva i izjava biće dostupni od 25.08.2025. godine na šalteru broj 17 Općine Ilidža i u mjesnim zajednicama.