28/11/2025

Interni oglas za popunu upražnjenih radnih mjesta namještenika u Općini Ilidža

Na osnovu člana 20. i 21. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“, broj: 49/05 i 103/21) i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji jedinstvenog općinskog organa uprave Općine Ilidža, broj: 16-02-965/23 od 10.02.2023. godine, broj: 16-02-965-1/23 od 19.06.2023. godine, broj: 16-02-965-2/23 od 14.08.2023. godine, broj: 16-02-965-3/23 od 25.7.2024. godine, 16-02-965-4/23 od 10.1.2025. godine, 16-02-965-5/23 od 27.5.2025. godine i 16-02-965-6/23 od 7.11.2025. godine, općinski načelnik objavljuje 

INTERNI OGLAS 

ZA POPUNU UPRAŽNJENIH RADNIH MJESTA NAMJEŠTENIKA U OPĆINI ILIDŽA 

Obavještavaju se namještenici organa državne službe svih nivoa vlasti u Federaciji Bosne i Hercegovine, da se u Općini Ilidža, vrši popuna upražnjenih radnih mjesta u skladu sa odredbom člana 21. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine i to:

Radna mjesta :

  1. Viši referent za vođenje matičnih knjiga – matičar, 2 (dva) izvršioca na neodređeno vrijeme, Odsjek za građanska stanja u Službi za opću upravu;
  2. Viši referent za ovjere potpisa, prepisa i rukopisa, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, Centar za pružanje usluga građanima u Službi za opću upravu;
  3. Viši referent za geodetske poslove, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, Odsjek za urbanizam u Službi za prostorno uređenje i zaštitu okoliša;
  4. Viši samostalni referent za rad sa udruženjima, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, u Službi za boračka pitanja;
  5. Viši samostalni referent za komunalne poslove, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, Odsjek za komunalne poslove u Službi za komunalne poslove i infrastrukturu;
  6. Viši samostalni referent za realizaciju i praćenje investicionih projekata, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, Odsjek za investicije u Službi za komunalne poslove i infrastrukturu;
  7. Viši referent – vozač motornih vozila, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme u Službi za zajedničke poslove;
  8. Viši referent za informatiku, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, Odsjek za informatiku  u Kabinetu općinskog načelnika
  9. Viši referent za administrativno-tehničke poslove, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme u Službi za obrazovanje, kulturu, sport i mlade

Opis poslova – radno mjesto broj 1:

Vrši upis činjenica smrti, rođenja i vjenčanja u matične knjige; izdaje uvjerenja o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija; vrši promjene u matičnim knjigama po službenoj dužnosti; vrši upis priznavanja očinstva i materinstva u matičnim knjigama; vrši upis državljanstva u matičnu knjigu rođenih i izdaje uvjerenja o državljanstvu; izdaje izvode iz matičnih knjiga; šalje izvještaje o zaključenom braku, smrti i državljanstvu, nadležnim institucijama u državi i inostranstvu; vrši provjere za izradu biometriskih pasoša i ličnih karti; sastavlja statističke izvještaje i dostavlja ih nadležnim organima; stara se o arhivi matičnog ureda; dostavlja-verifikuje podatke kojim se potvrđuju činjenice upisa u matičnu knjigu i KD nadležnim organima; prati i proučava zakone i druge propise iz oblasti matičnih knjiga, državljanstva, ličnog imena kao i međunarodne konvencije; po službenoj dužnosti pribavlja dokaze o činjenicama i podacima upisanim u matičnoj knjizi od nadležnog organa, za redovan i naknadni upis; vodi Jedinstveni matični registar-posebnu elektronsku bazu podataka, održava, čuva, koristi, razmjenjuje i vrši zaštitu podataka u matičnim knjigama; uzima izjave na zapisnik u skladu sa odgovarajućim propisima; pridržava se svih dokumenata iz sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik načelnika i iste dostavlja šefu Odsjeka; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnosi na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika i šef Odsjeka; za svoj rad odgovara šefu Odsjeka.

Opis poslova – radno mjesto broj 2:

Vrši ovjeru potpisa, prepisa i rukopisa; vodi upisnik izvršenih ovjera; daje potrebna obavještenja i uputstva građanima u okviru poslova koje obavlja; po zahtjevu stranke, a u skladu sa zakonom vrši ovjere na terenu i o tome vodi upisnik ovjera; vrši ovjere potpisa ugovora za koje je nadležan općinski organ uprave; po zahtjevu stranke ovjerava potvrde o izdržavanju; vrši i druge poslove utvrđene zakonom o ovjerama potpisa, prepisa i rukopisa; pridržava se svih dokumenata iz sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja šefu Odsjeka; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika i šef Odsjeka; za svoj rad odgovara šefu Odsjeka.

Opis poslova – radno mjesto 3:

Obavlja poslove vještaka geometra u upravnom postupku vršeći identifikaciju građevinske parcele i izradu lokacije; vrši iskolčavanje i parcelaciju građevinskog zemljišta; vrši identifikaciju na planovima starog i novog predmjera; usklađuje dokumentaciju sa podnesenim zahtjevima; pruža stručnu pomoć strankama kod uvida u plansku dokumentaciju; vrši identifikaciju objekata na katastru podzemnih instalacija; inicira, izrađuje i učestvuje u realizaciji planova i programa iz djelokruga Službe; pridržava se svih dokumenata iz Sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja šefu Odsjeka; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne psolove koje mu odredi pomoćnik Načelnika i šef Odsjeka; za svoj rad odgovara šefu Odsjeka.

Opis poslova – radno mjesto 4:

Vodi evidenciju, te vrši saradnju sa udruženjima boračkih kategorija, pruža stručnu pomoć u organizovanju i djelovanju udruženja u skladu sa Zakonom o udruženjima i fondacijama BiH koji djeluju na području Općine; prisustvuje sjednicama skupština i drugih organa udruženja; pruža stručnu pomoć udruženjima pri izradi projekata i programa obilježavanja značajnih ličnosti, datuma i događaja oslobodilačkog rata 92-95; učestvuje u vršenju poslova u implementaciji projekata izgradnje i održavanja spomen obilježja na području Općine; učestvuje u ocjeni predloženih projekata od strane udruženja za obilježavanje značajnih ličnosti, datuma i događaja; vrši saradnju sa Koordinacionim odborom boračkih udruženja Kantona Sarajevo u vezi obilježavanja značajnih ličnosti, datuma, događaja; učestvuje u izradi informacija Službe za Načelnika, Vijeće, kantonalno i federalno ministarstvo; pridržava se svih dokumenata iz sistema upravljanja kvalietom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika; za svoj rad odgovara pomoćniku Načelnika.

Opis poslova – radno mjesto 5:

Prati stanje i prikuplja informacije iz komunalne oblasti; učestvuje u pripremi informativno-analitičkih materijala; vrši tehničku obradu i utvrđuje činjenice u postupku izdavanja rješenja; vodi evidenciju naziva ulica i trgova i brojeva zgrada na području Općine i izdaje uvjerenja o evidenciji istih; vodi evidenciju javnih površina i prati stanje iz ove oblasti; sarađuje sa nadležnim institucijama radi izrade Registra ulica, trgova i zgrada; koordinira poslovima obilježavanja naziva ulica i trgova i naseljenih mjesta, označavanje zgrada kućnim brojevima, održavanje (popravke, zamjene) tablica sa imenima i brojevima; prati stanje i osigurava obavljanje komunalnih poslova snadbijevanja pitkom vodom; prati stanje i osigurava obavljanje poslova komunalnog reda i komunalne infrastrukture; učestvuje u pripremi programa održavanja čistoće na području kantona i općine; ostvaruje saradnju sa sekretarima MZ; sarađuje sa Javnim komunalnim preduzećima po pitanju obavljanja komunalnih poslova iz njihovog djelokruga; vodi sve potrebne evidencije; pridržava se svih dokumenata iz Sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja šefu Odsjeka; učestvuje u svim oblicima obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika i šef Odsjeka; za svoj rad odgovara šefu Odsjeka.

Opis poslova – radno mjesto 6:

Radi na pripremi i učestvuje u izradi investicione dokumentacije za izgradnju infrastrukturnih objekata; predlaže rješenja za poboljšanje stanja iz djelokruga Odsjeka; učestvuje u izradi projektnih zadataka potrebnih za izradu investicione projektne dokumentacije; vrši nadzor i kontrolu izvršavanja ugovorenih radova na terenu; izvještava o stanju pojedinih projekata i predlaže mjere za prevazilaženje teškoća u tim pitanjima; sarađuje sa mjesnim zajednicama, javnim komunalnim preduzećima, nadležnim kantonalnim ministarstvima, javnim ustanovama i udruženjima građana; prikuplja prijedloge projekata, koordinira i usaglašava prioritete za njihovu realizaciju; pridržava se svih dokumenata iz Sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja šefu Odsjeka; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika i šef Odsjeka; za svoj rad odgovara šefu Odsjeka.

Opis poslova – radno mjesto 7:

Obavlja poslove vozača za potrebe Vijeća, općinskih službi, Pravobranilaštva općine i općinskih komisija; obavlja redovne tekuće i tehničko održavanje vozila i lično je odgovoran za stepen ispravnosti i urednosti vozila kojim je zadužen; vrši sitne popravke na automobilima, ukazuje na potrebne popravke automobila; vodi odgovarajuću evidenciju iz djelokruga svoga rada, vrši nabavku goriva i maziva, vodi evidenciju utroška istih, prema potrebi i nalogu neposrednog rukovodioca; pridržava se svih dokumenata iz Sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja pomoćniku Načelnika; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na posloe koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika; za svoj rad odgovora pomoćniku Načelnika.

Opis poslova – radno mjesto 8:

Odgovoran je za održavanje i podešavanje lokalne mreže računara, mrežnih protokola, sistema kabliranja i mrežnih aplikacija; instalaciju sistemskog i aplikativnog softvera; održavanje i podešavanje kompjuterske opreme i kontaktiranje s ovlaštenim servisima računarske opreme; učestvuje u nabavi i rashodovanju hardverskih uređaja; daje tehničku podršku krajnjim korisnicima u Općini i MZ; brine se o održavanju i sigurnosnoj zaštiti (back-up) naročito značajnih podataka i softvera u općinskim službama; učestvuje u pripremanju audio/video sadržaja putem interneta (web streaming), kontaktiranje i koordinaciju sa odgovornim osobama kablovskih TV operatera i distribuciju značajnih općinskih informacija prema građanima; učestvuje u izradi pravilnika, procedura i ostalih dokumenata upravljanja IKT; učestvuje u poslovima uređenja Biltena, pripremi računarskih prezentacija te štampi, dizajniranju i štampanju posebnih općinskih dokumenata (povelje, diplome, akreditacije), te u izradi manjih multimedijalnih kompjuterskih prezentacija; vrši instalaciju sistemskog i aplikativnog softvera i daje podršku i obuku krajnjim korisnicima; izrađuje jednostavnije računarske aplikacije i baze podataka za potrebe rada korisnika u Općini; učestvuje u održavanju i kontinuiranom razvoju internet mreže (web master); doprinosi efikasnosti obavljanja informatičkih poslova i zadataka; predlaže i izvršava mjere za poboljšanje ažurnosti i kvaliteta pojedinih poslova koji se obavljaju uz pomoć računara; vodi protokol dostavljenih podataka; učestvuje u pripremanju kompjuterske podrške i informacija vezanih za resor koji pokriva; pridržava se svim dokumenata iz Sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi Šef Kabineta i iste dostavlja šefu Odsjeka; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi Šef Kabineta i Šef Odsjeka; za svoj rad odgovara šefu Odsjeka.

Opis poslova – radno mjesto 9:

Vrši administrativno tehničke poslove po načelima kancelarijskog poslova za potrebe službe; vrši upis predmeta i akata u djelovodnik predmeta i akata, po prethodno raspoređenim predmetima i aktima od strane pomoćnika Načelnika te iste putem interne dostavne knjige dostavlja državnim  službenicima i namještenicima u rad; vodi evidenciju o razvođenju predmeta i akata, vodi rokovnik predmeta i otprema poštu; kompletira svu dokumentaciju koja se odnosi na riješene predmete i dostavlja na arhiviranje; vodi pomoćne knjige evidencija; uspostavlja i vodi elektronske evidencije predmeta zaprimljenih u Službi; vodi evidenciju zaposlenih u Službi (korištenje godišnjih odmora, bolovanja, dolazaka i odlazaka i dr.); prikuplja podatke za izradu programa rada, izvještaja o radu, planova za izradu Budžeta; stara se o obezbjeđenju potrebnog kancelarijskog materijala za uposlenike Službe; pridržava se svih dokumenata iz Sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koje mu odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja pomoćniku Načelnika; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge poslove koje mu naloži Načelnik i pomoćnik Načelnika; za svoj rad odgovara pomoćniku Načelnika.

Posebni uslovi:

Pored općih uslova propisanih članom 24. Zakonom o namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine (da je državljanin Bosne i Hercegovine, da je punoljetan, da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta, da ima vrstu i stepen školske spreme  potrebne za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o unutrašnjoj organizaciji organa državne službe; da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja Internog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno u Bosni i Hercegovini; da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine) kandidat treba da ispunjava sljedeće posebne uslovi za obavljanje poslova radnog mjesta:

Radno mjesto 1:

  • SSS – IV stepen, završena gimnazija, srednja upravna škola, ekonomska ili birotehnička škola;
  • najmanje deset mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme;
  • položen stručni ispit; 
  • poseban stručni ispit za matičara;
  • poznavanje rada na računaru.

Radno mjesto 2:

  • SSS – IV stepen, završena gimnazija, srednja upravna, ekonomska, mašinska, građevinska ili birotehnička škola;
  • najmanje deset mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme,
  • položen stručni ispit;
  • poznavanje rada na računaru.

Radno mjesto 3:

  • SSS – IV stepen, završena geodetska škola;
  • najmanje deset mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja stručne spreme;
  • položen stručni ispit;
  • poznavanje rada na računaru.

Radno mjesto 4:

  • VŠS – VI stepen, završen prvi stepen Pravnog fakulteta ili viša upravna škola, viša škola za socijalne radnike ili viša pedagoška škola;
  • jedna godina radnog staža nakon sticanja školske spreme;
  • položen stručni ispit;
  • poznavanje rada na računaru.

Radno mjesto 5:

  • VŠS – VI stepen građevinske, mašinske i saobraćajne struke;
  • najmanje jedna godina radnog staža u struci nakon sticanja stručne spreme;
  • položen stručni ispit;
  • poznavanje rada na računaru.

Radno mjesto 6:

  • VŠS – VI stepen, završen prvi stepen građevinskog fakulteta ili viša građevinska škola;
  • najmanje jedna godina radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme,
  • položen stručni ispit;
  • poznavanje rada na računaru.

Radno mjesto 7:

  • SSS – III stepen, završena saobraćajna škola;
  • položen ispit za vozača B kategorije;
  • najmanje deset mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme.

Radno mjesto 8:

  • SSS – IV stepen, završena srednja elektrotehnička ili druga škola informatičkog smjera;
  • najmanje deset mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja stručne spreme;
  • položen stručni ispit;
  • poznavanje rada na računara.

Radno mjesto 9:

  • SSS – IV stepen, završena upravna škola, birotehnička, gimnazija ili srednja ekonomska škola;
  • najmanje deset mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme;
  • položen stručni ispit;
  • poznavanje rada na računaru.

Spisak potrebnih dokumenata:

Uz prijavu na Interni oglas koja sadrži kraću biografiju, adresu stanovanja, e-mail adresu i kontakt telefon, kandidati su dužni dostaviti original ili ovjerene kopije sljedećih dokumenata:

  1. Izvod iz matične knjige rođenih za sve pozicije;
  2. Uvjerenje o državljanstvu Bosne i Hercegovine (ne starije od šest mjeseci od dana objave Internog oglasa) za sve pozicije;
  3. Svjedočanstvo/diploma o završenoj SSS – u skladu sa uvjetima iz Internog oglasa za radna mjesta: 1; 2; 3; 7; 8. i 9;
  4. Diploma o završenoj VŠS – u skladu sa uvjetima iz Internog oglasa za radna mjesta: 4; 5. i 6;
  5. Dokaz o radnom stažu (uvjerenje Zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje – PIO/MIO ili potvrda/uvjerenje ranijeg/ranijih poslodavaca o radnom stažu), za sve pozicije;
  6. Dokaz o statusu namještenika, odnosno da je u radnom odnosu u organu državne službe na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji Bosne i Hercegovine, u vrijeme objavljivanja ovog Internog oglasa za sve pozicije;
  7. Dokaz o položenom posebnom stručnom ispitu za matičara za radno mjesto: 1;
  8. Dokaz o položenom ispitu za vozača B kategorije za radno mjesto : 7;
  9. Uvjerenje o položenom stručnom ispitu za namještenike, za radna mjesta: 1; 2; 3; 4; 5; 6; 8. i 9;
  10. Dokaz o poznavanju rada na računaru, za radna mjesta: 1; 2; 3; 4; 5; 6; 8. i 9;
  11. Izjavu ovjerenu od nadležnog organa da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja Internog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji BiH, odnosno u Bosni i Hercegovini za sve pozicije;
  12. Izjavu ovjerenu od nadležnog organa da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine za sve pozicije;

Izabrani kandidat je po pozivu Općine Ilidža dužan prije stupanja na dužnost, dostaviti Općini Ilidža ljekarsko uvjerenje općoj zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta ne starije od 3 (tri) mjeseca od dana prijema obavijesti o izboru na radno mjesto namještenika u Općini Ilidža.

Shodno odredbama člana 21. stav 2. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federacije BiH, pravo prijavljivanja na ovaj Interni oglas imaju namještenici iz organa državne službe svih nivoa vlasti u Federaciji.

Interni oglas će se objaviti na web stranici Općine Ilidža www.opcinailidza.ba i oglasnoj tabli u sjedištu Općine Ilidža, ul. Butmirska cesta broj: 12.

Prijavu sa biografijom i tražene dokumente (original ili ovjerene kopije) dostaviti u roku od 10 (deset) dana od dana objavljivanja ovog Internog oglasa na web stranici i oglasnoj tabli, na adresu:Općina Ilidža, ul. Butmirska cesta br. 12, 71210 Ilidža, sa naznakom – “ZA INTERNI OGLAS ZA NAMJEŠTENIKA – NE OTVARATI”.

Interni oglas ostaje otvoren 10 (deset) dana od dana objavljivanja na web stranici i oglasnoj ploči Općine Ilidža.

Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje, a Općina Ilidža nema obavezu vraćanja dostavljene dokumentacije.

OPĆINSKI NAČELNIK
Nermin Muzur, magistar uprave s.r.

Podijeli
Podijeli
Podijeli
Pošalji
Pošalji
Printaj