25/02/2025

Interni oglas za popunu upražnjenih radnih mjesta namještenika u Općini Ilidža

Na osnovu člana 20. i 21. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“, broj: 49/05 i 103/21) i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji jedinstvenog općinskog organa uprave Općine Ilidža, broj: 16-02-965/23 od 10.02.2023. godine, broj: 16-02-965-1/23 od 19.06.2023. godine, broj: 16-02-965-2/23 od 14.08.2023. godine, broj: 16-02-965-3/23 od 25.7.2024. godine i 16-02-965-4/23 od 10.1.2025. godine, općinski načelnik objavljuje 

INTERNI OGLAS 

ZA POPUNU UPRAŽNJENIH RADNIH MJESTA NAMJEŠTENIKA U OPĆINI ILIDŽA 

Obavještavaju se namještenici organa državne službe svih nivoa vlasti u Federaciji Bosne i Hercegovine, da se u Općini Ilidža, vrši popuna upražnjenih radnih mjesta u skladu sa odredbom člana 21. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine i to:

Radna mjesta :

  1. Viši referent za poslove civilne zaštite, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, u Službi civilne zaštite;
  2. Viši referent – operativac u Operativnom centru, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, Operativni centar civilne zaštite, u Službi civilne zaštite;
  3. Higijeničar, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, u Službi za zajedničke poslove;
  4. Referent za prijem stranaka – recepcionar, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, u Službi za zajedničke poslove;
  5. Viši referent za prijem podnesaka, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, u Službi za opću upravu;
  6. Viši referent za poslove fakturisanja, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, u Odsjeku za trezor i računovodstvo, u Službi za finansije;

Opis poslova – radno mjesto broj 1:

Vodi evidenciju materijalno-tehničkih sredstava (u daljem tekst: MTS-a),  opreme,  obuke,  popune i mobilizaciju struktura civilne zaštite i građana; učestvuje u rukovođenju  MTS-om i stara se da MTS budu uredno uskladišten; učestvuje u obilježavanju objekata i lokaliteta koji mogu ugroziti bezbjednost stanovnika; sarađuje sa preduzećima koja raspolažu sa MTS-om, koji se mogu u datim situacijama angažovati za potrebe civilne zaštite; poduzima mjere na redovnom (tekućem) održavanju skloništa; sarađuje sa štabovima civilne zaštite mjesnih zajednica i predlaže nabavku  MTS-a; učestvuje u izradi procjene ugroženosti, planova i programa zaštite i spašavanja; učestvuje u organizovanju i provođenju obuke struktura civilne zaštite; učestvuje u  saradnji sa Kantonalnom i Federalnom upravom civilne zaštite; učestvuje u izradi materijala kojima se vrši informisanje nadležnih organa o stanju i problemima u civilnoj zaštiti; učestvuje u izradi finansijskih planova civilne zaštite; učestvuje u poslovima koji se odnose na mjere potrebne za efikasan rad i funkcionisanje Službe zaštite od požara formirane u VD „Ilidža“ i po tim pitanjima ostvaruje saradnju sa Kantonalnom upravom CZ; učestvuje u izradi Plana zaštite od požara Općine i osigurava njegovu realizaciju uz učešće službi Općine; pruža pomoć dobrovoljnim vatrogasnim društvima radi uspješnog obavljanja poslova zaštite od požara i vatrogastva iz njihovog djelokruga; ostvaruje saradnju sa pravnim licima u kojima su osnovane vatrogasne jedinice radi mogućeg učešća tih jedinica na gašenju požara van objekata i prostora pravnog lica na području općine; pridržava se svih dokumenata iz sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja pomoćniku Načelnika; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika.

Opis poslova – radno mjesto broj 2:

Prikuplja i sređuje prispjele informacije, te procjenjuje značaj i karakter informacija o pojavama i događajima i odlučuje o obavještavanju korisnika; obavlja operativno-informativne poslove; prima i prosljeđuje primljene naredbe nadležnim organima; informiše nadležne općinske i kantonalne organe uprave te ostale subjekte kako je regulisano posebnim pravilnikom; vrši razmjenu informacija sa susjednim operativnim centrima i svih učesnika uključenih u sistem informisanja; pridržava se svih dokumenata iz sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja pomoćniku Načelnika; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika.

Opis poslova – radno mjesto broj 3:

Svakodnevno održava higijenu poslovnih prostorija koje koriste općinske Službe i prostorija mjesnih zajednica; vrši periodično čišćenje i pranje prozora, fotelja, zavjesa, terase, suterena zgrade, po nalogu pomoćnika Načelnika; brine o racionalnom korištenju sredstava za čišćenje uređaja i aparata za čišćenje, a posebno brine o održavanju higijene u određenim prostorijama u toku dana; odgovara za uredno i ažurno obavljanje svih zadataka; pridržava se svih dokumenata iz Sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja pomoćniku Načelnika; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika; za svoj rad odgovara pomoćniku Načelnika.

Opis poslova – radno mjesto broj 4:

Organizuje prijem i kretanje lica kroz zgradu o čemu vodi evidenciju; legitimiše stranku i uzima identifikacioni dokument (ličnu kartu, vozačku dozvolu, pasoš) radi utvrđivanja identiteta; daje upute strankama; u slučaju požara, poplava i drugih nepogoda poduzima propisane mjere; koordinira rad zimske i drugih komunalnih službi u krugu zgrade Općine, po potrebi sarađuje sa organima javne bezbjednosti; zaprima i vodi evidenciju o izgubljenim/nađenim stvarima; upisuje u knjige službenih ulaza potrebne podatke; vodi evidenciju privatnih i službenih izlaza uposlenika; vrši poslove fizičkog i tehničkog obezbjeđenja zgrade u skladu sa propisima; pridržava se svih dokumenata iz Sistema upravljanja kvalitetom zaštitom okoline; stara se o poštivanju pravila o oblačenju i ponašanju stranaka u skladu sa propisima; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja pomoćniku Načelnika; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika; za svoj rad odgovara pomoćniku Načelnika.

Opis poslova – radno mjesto broj 5:

Zaprima podneske stranaka i podneske koji su općinskom organu uprave dostavljeni poštom ili putem kurira; vrši kontrolu formalne ispravnosti podnesaka, ukazuje stranci na nedostatke; određuje broj klasifikacione oznake, grupe u koju akt spada i redni broj predmeta; vrši unos podataka u bazu podataka; stavlja otisak prijemnog štambilja u koji se upisuju potrebni podaci i iste ulaže u odgovarajuće omote za predmete i akte; stara se da podnesci budu pravilno i dovoljno taksirani, te vrši poništavanje administrativne takse; izdaje potvrde o prijemu podnesaka; vrši skeniranje zaprimljenih predmeta i akata; prati i proučava zakonske propise iz oblasti kancelarijskog poslovanja; pridržava se svih dokumenata iz sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik  načelnika i iste dostavlja šefu Odsjeka; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik  Načelnika i šef Odsjeka; za svoj rad odgovara šefu Odsjeka.

Opis poslova – radno mjesto broj 6:

Obavlja poslove fakturisanja i izdaje fakture prema dostavljenim ugovorima i   rješenjima nadležnih službi (a odnose se na: zakup poslovnog prostora, javne površine, zakup građevinskog zemljišta); vodi evidenciju (priručnu) po partnerima za sva potraživanja; šalje opomene za plaćanje dospjelih potraživanja; povezuje poslovne promjene na karticama partnera; izdaje knjižne obavijesti na bazi dostavljene dokumentacije; sarađuje sa partnerima iz ugovora i rješenja u vezi istovrsnog uveza uplata; pridržava se svih dokumenata iz sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja šefu Odsjeka; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika i šef Odsjeka; za svoj rad odgovara šefu Odsjeka.

Posebni uslovi:

Pored općih uslova propisanih članom 24. Zakonom o namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine (da je državljanin Bosne i Hercegovine, da je punoljetan, da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta, da ima vrstu i stepen školske spreme  potrebne za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o

unutrašnjoj organizaciji organa državne službe; da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja Internog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno u Bosni i Hercegovini; da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine) kandidat treba da ispunjava sljedeće posebne uslovi za obavljanje poslova radnog mjesta:

Radno mjesto 1:

  • SSS – IV stepen, završena građevinska, saobraćajna, elektrotehnička, mašinska tehnička škola i škola učenika u privredi;
  • najmanje deset mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme;
  • položen stručni ispit; 
  • poznavanje rada na računaru

Radno mjesto 2:

  • SSS – III ili IV stepen, završena saobraćajna, mašinska tehnička škola, elektrotehnička, škola metalskih zanimanja, škola učenika u privredi;
  • najmanje deset mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme;
  • položen stručni ispit; 
  • poznavanje rada na računaru

Radno mjesto 3:

      – osnovna škola;

Radno mjesto 4:

  • SSS – III stepen, završena turističko-ugostiteljska škola, mašinska škola, škola metalskih zanimanja, škola učenika u privredi, gimnazija, ekonomska škola, birotehnička, poljoprivredna, šumarska ili upravna škola;
  • najmanje šest mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme;

Radno mjesto 5:

  • SSS – IV stepen, završena gimnazija, ekonomska, srednja upravna ili birotehnička škola;
  • najmanje deset mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme;
  • položen stručni ispit; 
  • poznavanje rada na računaru

Radno mjesto 6:

  • SSS – IV stepen, završena ekonomska škola;
  • najmanje deset mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme;
  • položen stručni ispit; 
  • poznavanje rada na računaru.

Spisak potrebnih dokumenata:

            Uz prijavu na Interni oglas koja sadrži kraću biografiju, adresu stanovanja, e-mail adresu i kontakt telefon, kandidati su dužni dostaviti original ili ovjerene kopije sljedećih dokumenata:

  1. Izvod iz matične knjige rođenih za sve pozicije;
  2. Uvjerenje o državljanstvu Bosne i Hercegovine (ne starije od šest mjeseci od dana objave Internog oglasa) za sve pozicije;
  3. Svjedočanstvo/diploma o završenoj SSS – u skladu sa uvjetima iz Internog oglasa za radna mjesta 1; 2; 4; 5. i 6;
  4. Svjedočanstvo o završenoj osnovnoj školi za radno mjesto 3;
  5. Dokaz o radnom stažu (uvjerenje Zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje – PIO/MIO ili potvrda/uvjerenje ranijeg/ranijih poslodavaca o radnom stažu), za radna mjesta 1; 2; 4; 5. i 6;
  6. Dokaz o statusu namještenika, odnosno da je u radnom odnosu u organu državne službe na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji Bosne i Hercegovine, u vrijeme objavljivanja ovog Internog oglasa za sve pozicije;
  7. Uvjerenje o položenom stručnom ispitu ispitu za namještenike, za radna mjesta 1; 2; 5. i 6.;
  8. Dokaz o poznavanju rada na računaru, za radna mjesta 1; 2; 5. i 6;
  9. Izjavu ovjerenu od nadležnog organa da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja Internog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji BiH, odnosno u Bosni i Hercegovini za sve pozicije;
  10. Izjavu ovjerenu od nadležnog organa da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine za sve pozicije;

Izabrani kandidat je po pozivu Općine Ilidža dužan prije stupanja na dužnost, dostaviti Općini Ilidža ljekarsko uvjerenje općoj zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta ne starije od 3 (tri) mjeseca od dana prijema obavijesti o izboru na radno mjesto namještenika u Općini Ilidža.

Shodno odredbama člana 21. stav 2. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federacije BiH, pravo prijavljivanja na ovaj Interni oglas imaju namještenici iz organa državne službe svih nivoa vlasti u Federaciji.

            Interni oglas će se objaviti na web stranici Općine Ilidža www.opcinailidza.ba i oglasnoj tabli u sjedištu Općine Ilidža, ul. Butmirska cesta broj: 12.

Prijavu sa biografijom i tražene dokumente (original ili ovjerene kopije) dostaviti u roku od 10 (deset) dana od dana objavljivanja ovog Internog oglasa na web stranici i oglasnoj tabli, na adresu:Općina Ilidža, ul. Butmirska cesta br. 12, 71210 Ilidža, sa naznakom – “ZA INTERNI OGLAS ZA NAMJEŠTENIKA – NE OTVARATI”.

Interni oglas ostaje otvoren 10 (deset) dana od dana objavljivanja na web stranici i oglasnoj ploči Općine Ilidža.

Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje, a Općina Ilidža nema obavezu vraćanja dostavljene dokumentacije.           

                                                                                                    OPĆINSKI NAČELNIK           

                                                                                             Nermin Muzur, magistar uprave     

Podijeli
Podijeli
Podijeli
Pošalji
Pošalji
Printaj