Služba za usklađenost, integritet i kontrolu kvaliteta vrši poslove:
- praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz svog djelokruga;
- rješavanja u upravnim stvarima iz nadležne oblasti;
- izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik;
- izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti;
- dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge;
- dostavljanja informacija potrebnih za izradu plana implementacije strategije i učestvovanja u izradi istog;
- realizacije projekata za koje je Služba zadužena i dostavljanja informacija o stanju njihove realizacije;
- izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu;
- iniciranja rješenja iz resorne oblasti, prema višim nivoima vlasti;
- pronalaženja, predlaganja i uspostavljanja rješenja za usklađenosti procesa rada iz djelokruga sa zakonima, drugim propisima i uspostavljenim procedurama, s ciljem povećanja integriteta, odgovornosti i transparentnosti općinskih organa uprave i jačanja mehanizama za borbu protiv korupcije;
- praćenja i osiguranja kontinuiteta uspostavljenih usklađenosti poslovnih procesa iz djelokruga poslova Načelnika, sa standardima integriteta i upravljanja kvalitetom;
- koordinacije i ostavarivanja saradnje rada općinskih organa uprave radi realizacije djelokruga rada Načelnika u okviru djelokruga poslova Službe;
- uspostavljanja i primjene načela suzbijanja korupcije u svim općinskim organima uprave kroz dosljedan i redovan pregled provedenih mjera i instrumenata i upravljanja rizicima u općinskim
- službama sa posebnim naglaskom na proveđenju mehanizama za borbu protiv korupcije među zaposlenicima;
- pojednostavljenja, racionalizacije i modernizacije radnih procesa (organizacija i metod rada) u svrhu standardizacije, racionalizacije i konačne digitalizacije administrativnih postupaka, i međusobne povezanosti s javnim registrima drugih subjekata i unutar općinskih organa uprave;
- upravljanja ljudskim resursima, obavljanja, te poslovi iz oblasti rada i radnih odnosa, vođenja evidencija i čuvanja dokumentacije uposlenih;
- vođenja evidencija stanja i potreba stručnog usavršavanja i obuke državnih službenika i namještenika, te sačinjava planove u okviru djelokruga “menadžment ljudskih potencijala” za Načelnika;
- pripreme projekata iz domena energetske efikasnosti i zaštite okoliša u saradnji sa drugim nadležnim službama;
- pripremanja tehničkog dijela tenderske dokumentacije u postupku javne nabavke iz nadležne oblasti;
- vođenja potrebnih evidencija;
- blagovremenog dostavljanja informacije iz djelokruga Službe radi objave na WEB stranici Općine;
- kontrole dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda.
Dokumenti službe
Služba za usklađenost, integritet i kontrolu kvaliteta
Download | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pristup informacijama | 187.62 KB | 13 | Download |