Služba za usklađenost, integritet i kontrolu kvaliteta

Služba za usklađenost, integritet i kontrolu kvaliteta vrši poslove:

  • praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz svog djelokruga;
  • rješavanja u upravnim stvarima iz nadležne oblasti;
  • izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik;
  • izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti;
  • dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge;
  • dostavljanja informacija potrebnih za izradu plana implementacije strategije i učestvovanja u izradi istog;
  • realizacije projekata za koje je Služba zadužena i dostavljanja informacija o stanju njihove realizacije;
  • izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu;
  • iniciranja rješenja iz resorne oblasti, prema višim nivoima vlasti;
  • pronalaženja, predlaganja i uspostavljanja rješenja za usklađenosti procesa rada iz djelokruga sa zakonima, drugim propisima i uspostavljenim procedurama, s ciljem povećanja integriteta, odgovornosti i transparentnosti općinskih organa uprave i jačanja mehanizama za borbu protiv korupcije;
  • praćenja i osiguranja kontinuiteta uspostavljenih usklađenosti poslovnih procesa iz djelokruga poslova Načelnika, sa standardima integriteta i upravljanja kvalitetom;
  • koordinacije i ostavarivanja saradnje rada općinskih organa uprave radi realizacije djelokruga rada Načelnika u okviru djelokruga poslova Službe;
  • uspostavljanja i primjene načela suzbijanja korupcije u svim općinskim organima uprave kroz dosljedan i redovan pregled provedenih mjera i instrumenata i upravljanja rizicima u općinskim
  • službama sa posebnim naglaskom na proveđenju mehanizama za borbu protiv korupcije među zaposlenicima;
  • pojednostavljenja, racionalizacije i modernizacije radnih procesa (organizacija i metod rada) u svrhu standardizacije, racionalizacije i konačne digitalizacije administrativnih postupaka, i međusobne povezanosti s javnim registrima drugih subjekata i unutar općinskih organa uprave;
  • upravljanja ljudskim resursima, obavljanja, te poslovi iz oblasti rada i radnih odnosa, vođenja evidencija i čuvanja dokumentacije uposlenih;
  • vođenja evidencija stanja i potreba stručnog usavršavanja i obuke državnih službenika i namještenika, te sačinjava planove u okviru djelokruga “menadžment ljudskih potencijala” za Načelnika;
  • pripreme projekata iz domena energetske efikasnosti i zaštite okoliša u saradnji sa drugim nadležnim službama;
  • pripremanja tehničkog dijela tenderske dokumentacije u postupku javne nabavke iz nadležne oblasti;
  • vođenja potrebnih evidencija;
  • blagovremenog dostavljanja informacije iz djelokruga Službe radi objave na WEB stranici Općine;
  • kontrole dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda.

Dokumenti službe

Služba za usklađenost, integritet i kontrolu kvaliteta

Download
Pristup informacijama187.62 KB13 Download

Podijeli
Podijeli
Podijeli
Pošalji
Pošalji
Printaj