Služba za opću upravu vrši poslove:
- praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz svog djelokruga;
- rješavanja u upravnim stvarima iz nadležne oblasti;
- izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik;
- izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti;
- dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge;
- dostavljanja informacija potrebnih za izradu plana implementacije strategije i učestvovanja u izradi istog;
- realizacije projekata za koje je Služba zadužena i dostavljanja informacija o stanju njihove realizacije;
- izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu;
- iniciranja rješenja iz resorne oblasti, prema višim nivoima vlasti;
- izrade izvještaja o provedenim upravnim postupcima za sve Službe na osnovu podataka iz centralne pisarnice;
- vođenja upravnog postupka i izrađivanja prijedloge rješenja i drugih akata iz djelokruga Općine za koje nije nadležna ni jedna druga općinska služba za upravu;
- građanskih stanja, ovjere prepisa i legalizacije potpisa;
- Centra za birački spisak;
- pružanja pravne pomoći građanima u skladu sa zakonom;
- zaključenja brakova;
- kancelarijskog i arhivskog poslovanja (primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte odnosno akata, zavođenje akata, dostavljanje predmeta odnosnoakata u rad, razvođenje predmeta i akata, otpremanje pošte i stavljanje predmeta i akata u arhivu (arhiviranje) i njihovo čuvanje);
- pružanja informacija građanima na info-pultu;
- pripreme projekata iz domena energetske efikasnosti i zaštite okoliša u saradnji sa drugim nadležnim službama;
- pripremanja tehničkog dijela tenderske dokumentacije u postupku javne nabavke iz nadležne oblasti;
- vođenja potrebnih evidencija;
- blagovremenog dostavljanja informacije iz djelokruga Službe radi objave na WEB stranici Općine;
- kontrole dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda.
U sastavu Službe za opću upravu obrazuju se dva odsjeka, i to:
Odsjek za građanska stanja vrši sljedeće poslove:
U Odsjeku za građanska stanja vrše se poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka; rješavanja u upravnim stvarima iz djelokruga Odsjeka; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz djelokruga Odsjeka, koje donosi Vijeće i Načelnik; izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti; dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge; građanskih stanja (upis činjenica u matične knjige rođenih, matične knjige državljana, matične knjige umrlih, matične knjige vjenčanih, izdavanje izvoda i uvjerenja iz matičnih knjiga), upravnog postupka iz oblasti građanskih stanja; upravnog postupka i izrade prijedloga rješenja i drugih akata iz djelokruga Općine za koje nije nadležna ni jedna druga općinska služba; Centra za birački spisak; pružanja pravne pomoći građanima u skladu sa zakonom; zaključenja brakova i druge poslove iz djelokruga Odsjeka.
Odsjek – Centar za pružanje usluga građanima vrši sljedeće poslove:
U Centru za pružanje usluga građanima vrše se sljedeće poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz djelokruga Odsjeka, rješavanja u upravnim stvarima iz djelokruga Odsjeka; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz djelokruga Odsjeka, koje donosi Vijeće i Načelnik; izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz djelokruga Odsjeka; dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge; izrade izvještaja o provedenim upravnim postupcima za sve Službe na osnovu podataka iz centralne pisarnice; ovjere prepisa i legalizacije potpisa; kancelarijskog i arhivskog poslovanja; pružanja informacija građanima na info-pultu, i druge poslove iz djelokruga Odsjeka.
Dokumenti službe