Služba za internu reviziju

Kontakt e-mail adresa: [email protected]

Služba za internu reviziju vrši poslove:

  • Služba za internu reviziju obavlja poslove sistematičnog pregleda i procjene upravljanja rizikom i internih kontrola, procjene adekvatnosti i efikasnosti sistema finansijskog upravljanja i kontrole u smislu:
    – identifikacije rizika, ocjene rizika i upravljanje rizikom od rukovodioca organa uprave Općine;
    – ispunjavanja zadataka i postizanja definiranih ciljeva Općine;
    – ekonomične, efikasne i djelotvorne upotrebe resursa;
    – usklađenosti sa uspostavljenim politikama, procedurama, zakonima i regulativama;
    – čuvanje sredstava Općine od gubitaka kao rezultata svih vidova nepravilnosti;
    – integriteta i vjerodostojnosti informacija, računa i podataka, uključujući procese internog i eksternog izvještavanja.
  • Poslovi iz stava (1) ovog člana uključuju naročito:
    – izradu strateškog i godišnjeg plana interne revizije baziranih na procjeni rizika;
    – provedbu interne revizije u službama za upravu, stručnim i ostalim službama Općine i javnim ustanovama kojima je osnivač Općina;
    – izradu izvještaja o obavljenim internim revizijama te izradu godišnjeg izvještaja o aktivnostima interne revizije;
    – praćenje realizacije datih preporuka navedenih u izvještaju o obavljenoj internoj reviziji;
    – saradnju sa Centralnom harmonizacijskom jedinicom Federalnog ministarstva finansija i Uredom za reviziju institucija u Federaciji BiH i
    – obavljanje ostalih poslova u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima koji regulišu oblast interne revizije u Federaciji BiH.
  • Služba za internu reviziju je organizaciono i funkcionalno isključivo odgovorna Načelniku.

Dokumenti službe

Služba za internu reviziju

Download
Pravilnik o internoj reviziji Općine Ilidža767.12 KB15 Download

Podijeli
Podijeli
Podijeli
Pošalji
Pošalji
Printaj