Kontakt e-mail adresa: [email protected]
Služba za internu reviziju vrši poslove:
- Služba za internu reviziju obavlja poslove sistematičnog pregleda i procjene upravljanja rizikom i internih kontrola, procjene adekvatnosti i efikasnosti sistema finansijskog upravljanja i kontrole u smislu:
 – identifikacije rizika, ocjene rizika i upravljanje rizikom od rukovodioca organa uprave Općine;
 – ispunjavanja zadataka i postizanja definiranih ciljeva Općine;
 – ekonomične, efikasne i djelotvorne upotrebe resursa;
 – usklađenosti sa uspostavljenim politikama, procedurama, zakonima i regulativama;
 – čuvanje sredstava Općine od gubitaka kao rezultata svih vidova nepravilnosti;
 – integriteta i vjerodostojnosti informacija, računa i podataka, uključujući procese internog i eksternog izvještavanja.
- Poslovi iz stava (1) ovog člana uključuju naročito:
 – izradu strateškog i godišnjeg plana interne revizije baziranih na procjeni rizika;
 – provedbu interne revizije u službama za upravu, stručnim i ostalim službama Općine i javnim ustanovama kojima je osnivač Općina;
 – izradu izvještaja o obavljenim internim revizijama te izradu godišnjeg izvještaja o aktivnostima interne revizije;
 – praćenje realizacije datih preporuka navedenih u izvještaju o obavljenoj internoj reviziji;
 – saradnju sa Centralnom harmonizacijskom jedinicom Federalnog ministarstva finansija i Uredom za reviziju institucija u Federaciji BiH i
 – obavljanje ostalih poslova u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima koji regulišu oblast interne revizije u Federaciji BiH.
- Služba za internu reviziju je organizaciono i funkcionalno isključivo odgovorna Načelniku.
Dokumenti službe
Služba za internu reviziju
| Download | |||||
|---|---|---|---|---|---|
| Pravilnik o internoj reviziji Općine Ilidža | 767.12 KB | 105 | Download | 
