Na osnovu člana 90. Statuta Općine Ilidža (prečišćeni tekst – “Službene novine Kantona Sarajevo”, broj: 33/10 i 18/16), član 26. Pravilnika o korisnicima, uslovima i načinu ostvarivanja podsticaja za razvoj privrede iz sredstava iz Budžeta Općine Ilidža za razvoj poduzetničke incijative i podršku zapošljavanju, broj: 05-02-3784/22 od 18. 05. 2023. godine u skladu sa Budžetom Općine Ilidža za 2025. godinu (“Službene novine Kantona Sarajevo”, broj: 52/24), a na prijedlog Komisije za dodjelu poticajnih sredstava kroz program “Refundacija dijela troškova digitalizacije poslovanja za samostalne poduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća”, Općinski načelnik, d o n o s i
O D L U K U
o dodjeli sredstava
I
Na osnovu utvrđene Liste poslodavaca za refundaciju dijela troškova digitalizacije poslovanja sa područja općine Ilidža, dodjeljuju se novčana sredstva u svrhu optimizacije procesa, operacija, organizacije poslovanja, odnosa sa kupcima i jačanje konkurentnosti korisnika na domaćem i inostranom tržištu:
Rb. | Naziv poslodavca | Iznos priloženih računa za nabavljena sredstva za rad | Odobrena sredstva (50% od iznosa plaćenog račun, a najviše 2.000,00 km) |
O.D. „ADMINISTRATOR“ | 4.100,00 KM | 2.000,00 KM | |
„UM“ d.o.o. | 4.500,00 KM | 2.000,00 KM |
II
Iznos dodjeljenih sredstava je unaprijed utvrđen Javnim pozivom privrednim subjektima da se jave za učešće u mjeri “Refundacija dijela troškova digitalizacije poslovanja za samostalne poduzetnike, mikro, mala i srednja preduzeća” na podrućju Općine Ilidža. .
III
U skladu sa članom 28. Pravilnika o korisnicima, uslovima i načinu ostvarivanja podsticaja za razvoj privrede iz sredstava Budžeta Općine Ilidža , Općinski načelnik zaključuje sa poslodavcima Ugovore koji sadrže prava, obaveze, odgovornost i način praćenja odobrenog poslovnog plana.
IV
Odluka stupa na snagu danom donošenja.
OPĆINSKI NAČELNIK
Nermin Muzur, magistar uprave