19/11/2025

Javni oglas za popunu upražnjenih radnih mjesta namještenika na neodređeno vrijeme u Općini Ilidža

Javni oglas

Na osnovu člana 20. i 23. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 49/05 i 103/21) i  Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji jedinstvenog općinskog organa uprave Općine Ilidža, broj: 16-02-965/23 od 10. 02. 2023. godine, broj: 16-02-965-1/23 od 19. 06. 2023. godine, broj: 16-02-965-2/23 od 14.08.2023. godine, broj: 16-02-965-3/23 od 25. 7. 2024. godine, broj: 16-02-965-4/23 od 10.1.2025. godine i broj: 16-02-965-5/23 od  27. 05. 2025. godine, općinski načelnik objavljuje 

JAVNI OGLAS 

ZA POPUNU UPRAŽNJENIH RADNIH MJESTA NAMJEŠTENIKA NA

NEODREĐENO VRIJEME U OPĆINI ILIDŽA 

Radna mjesta:

  1. Viši referent – operativac u Operativnom centru, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, u Službi civilne zaštite,
  2. Referent za prijem stranaka – recepcionar, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, u Službi za zajedničke poslove;
  3. Higijeničar, 1 (jedan) izvršilac na neodređeno vrijeme, u Službi za zajedničke poslove;

Opis poslova – radno mjesto broj 1:

Prikuplja i sređuje prispjele informacije, te procjenjuje značaj i karakter informacija o pojavama i događajima i odlučuje o obavještavanju korisnika; obavlja operativno-informativne poslove; prima i prosljeđuje primljene naredbe nadležnim organima; informiše nadležne općinske i kantonalne organe uprave te ostale subjekte kako je regulisano posebnim pravilnikom; vrši razmjenu informacija sa susjednim operativnim centrima i svih učesnika uključenih u sistem informisanja; pridržava se svih dokumenata iz sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja pomoćniku Načelnika; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika.

Opis poslova – radno mjesto broj 2:

Organizuje prijem i kretanje lica kroz zgradu o čemu vodi evidenciju; legitimiše stranku i uzima identifikacioni dokument (ličnu kartu, vozačku dozvolu, pasoš) radi utvrđivanja identiteta; daje upute strankama; u slučaju požara, poplava i drugih nepogoda poduzima propisane mjere; koordinira rad zimske i drugih komunalnih službi u krugu zgrade Općine, po potrebi sarađuje sa organima javne bezbjednosti; zaprima i vodi evidenciju o izgubljenim/nađenim stvarima; upisuje u knjige službenih ulaza potrebne podatke; vodi evidenciju privatnih i službenih izlaza uposlenika; vrši poslove fizičkog i tehničkog obezbjeđenja zgrade u skladu sa propisima; pridržava se svih dokumenata iz Sistema upravljanja kvalitetom zaštitom okoline; stara se o poštivanju pravila o oblačenju i ponašanju stranaka u skladu sa propisima; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja pomoćniku Načelnika; učestvuje u svim oblicima stručnog obrazovanja i usavršavanja, koji se odnose na poslove koje obavlja; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslove za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika; za svoj rad odgovara pomoćniku Načelnika.

Opis poslova – radno mjesto broj 3:

Svakodnevno održava higijenu poslovnih prostorija koje koriste općinske Službe i prostorija mjesnih zajednica; vrši periodično čišćenje i pranje prozora, fotelja, zavjesa, terase, suterena zgrade, po nalogu pomoćnika Načelnika; brine o racionalnom korištenju sredstava za čišćenje uređaja i aparata za čišćenje, a posebno brine o održavanju higijene u određenim prostorijama u toku dana; odgovara za uredno i ažurno obavljanje svih zadataka; pridržava se svih dokumenata iz Sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline; vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi pomoćnik Načelnika i iste dostavlja pomoćniku Načelnika; osigurava blagovremeno i zakonito vršenje svih poslova za koje je zadužen; obavlja i druge stručne poslove koje mu odredi pomoćnik Načelnika; za svoj rad odgovara pomoćniku Načelnika.

Posebni uslovi:

Pored općih uslova propisanih članom 24. Zakonom o namještenicima u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine, (da je državljanin Bosne i Hercegovine, da je punoljetan, da ima opštu zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta, da ima vrstu i stepen školske spreme potrebne za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o unutrašnjoj organizaciji organa državne službe; da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja Javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno u Bosni i Hercegovini; da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine) kandidat treba da ispunjava sljedeće posebne uslovi za obavljanje poslova radnog mjesta:

Radno mjesto 1:

– SSS – III ili IV stepen, završena saobraćajna, mašinska tehnička škola, elektrotehnička, škola metalskih zanimanja, škola učenika u privredi;
– najmanje deset mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme,
– položen stručni ispit;
– poznavanje rada na računaru;

Radno mjesto 2:

– SSS – III stepen, završena turističko-ugostiteljska škola, mašinska škola, škola metalskih zanimanja, škola učenika u privredi, gimnazija, ekonomska škola, birotehnička, poljoprivredna, šumarska ili upravna škola;
– najmanje šest mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja školske spreme;

Radno mjesto 3:

– osnovna škola;

Spisak potrebnih dokumenata:

Uz potpisanu prijavu na javni oglas koja sadrži kraću biografiju, adresu i kontakt telefon kandidati su dužni dostaviti original ili ovjerene kopije sljedećih dokumenata:

  1. Izvod iz matične knjige rođenih za sve pozicije;
  2. Uvjerenje o državljanstvu Bosne i Hercegovine (ne starije od šest mjeseci od dana objave Javnog oglasa) za sve pozicije;
  3. Svjedočanstvo/diploma o završenoj SSS – u skladu sa uvjetima iz Javnog oglasa za radno mjesto 1 i 2;
  4. Svjedočanstvo o završenoj osnovnoj školi za radno mjesto 3;
  5. Dokaz o radnom stažu (uvjerenje Zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje – PIO/MIO ili potvrda/uvjerenje ranijeg/ranijih poslodavaca o radnom stažu), za radna mjesta 1 i 2;
  6. Dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike, za radno mjesto 1;
  7. Dokaz o poznavanju rada na računaru, za radno mjesto 1;
  8. Izjavu kandidata potpisanu i ovjerenu od nadležnog organa da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja Javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji BiH, odnosno u Bosni i Hercegovini za sve pozicije;
  9. Izjavu kandidata potpisanu i ovjerenu od nadležnog organa da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine za sve pozicije;

Ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti izabrani kandidat dužan je dostaviti prije preuzimanja dužnosti namještenika.

Prijave sa traženim dokumentima dostavljaju se lično ili poštom preporučeno sa naznakom „PRIJAVA NA JAVNI OGLAS – NE OTVARATI” na adresu: Općina Ilidža – „Komisija za provođenje Javnog oglasa za prijem namještenika” ul. Butmirska cesta br. 12, 71210 Ilidža.

Javni oglas ostaje otvoren 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja.

Nepotpune i neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje.

Istovremeno uz dokaze o ispunjavanju uvjeta Javnog oglasa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva-Uredba o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanje branilaca i članova njihovih porodica u institucijama u Kantonu Sarajevo, Gradu Sarajevo i općinama u Kantonu Sarajevo, (“Službene novine Kantona Sarajevo”, broj: 37/20 i 27/21) i to:

  1. Uvjerenje nadležnog organa o statusu pripadnosti branilačkoj populaciji;
  2. Uvjerenje da se nalazi na evidenciji Javne ustanove “Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo” Sarajevo ili su zaposlena na određeno vrijeme ili dokaz da su zaposleni sa nižom stručnom spremom od one koju posjeduju;
  3. Obavještenje o prebivalištu/boravištu (CIPS);

OPĆINSKI NAČELNIK
Nermin Muzur, magistar uprave

Podijeli
Podijeli
Podijeli
Pošalji
Pošalji
Printaj