Služba za koordinaciju rada mjesnih zajednica vrši poslove:
- praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz svog djelokruga;
- rješavanja u upravnim stvarima iz nadležne oblasti;
- izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik;
- izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti;
- dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge;
- dostavljanja informacija potrebnih za izradu plana implementacije strategije i učestvovanja u izradi istog;
- realizacije projekata za koje je Služba zadužena i dostavljanja informacija o stanju njihove realizacije;
- izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu;
- iniciranja rješenja iz resorne oblasti, prema višim nivoima vlasti;
- donošenja odobrenja za korištenje prostorija u objektima mjesnih zajednica;
- učestvovanja u organizaciji odlučivanja građana u mjesnim zajednicama o lokalnim poslovima od interesa za građane putem referenduma, zborova građana i savjeta mjesnih zajednica;
- obezbjeđenja uslova i organizacije rada mjesnih zajednica (savjeta i zborova građana), praćenja i koordiniranja njihovog rada;
- vršenja obrade inicijativa i zaključaka i dostavljanja akata organa mjesnih zajednica nadležnim organima;
- pripreme i praćenja realizacije ugovora i odluka o sufinansiranju infrastrukturnih projekata od strane građana;
- učestvovanja u organizaciji općih, lokalnih i izbora za organe mjesnih zajednica;
- administrativno-tehničke za potrebe mjesne zajednice;
- administrativno-tehničke iz samoupravnog djelokruga Općine koji su u djelokrugu općinskih službi za upravu, a koji su od interesa za ostvarivanje prava i obaveza građana, kao što su: dostavljanje podataka i vođenje propisanih evidencija i drugih poslova od značaja za rad općinskih službi za upravu;
- pripreme projekata iz domena energetske efikasnosti i zaštite okoliša u saradnji sa drugim nadležnim službama;
- pripremanja tehničkog dijela tenderske dokumentacije u postupku javne nabavke iz nadležne oblasti;
- vođenja potrebnih evidencija;
- blagovremenog dostavljanja informacija iz djelokruga Službe radi objave na WEB stranici Općine;
- kontrole dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda
Dokumenti službe
Služba za koordinaciju rada mjesnih zajednica
Download | |||||
---|---|---|---|---|---|
Izdavanje uvjerenja po zahtjevima građana | 438.96 KB | 32 | Download | ||
Zahtjev za odobrenje korištenja prostorija mjesnih zajednica | 274.57 KB | 21 | Download | ||
Izjava - Kućna lista | 273.15 KB | 24 | Download |