Služba za koordinaciju rada mjesnih zajednica

Služba za koordinaciju rada mjesnih zajednica vrši poslove:

  • praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa iz svog djelokruga;
  • rješavanja u upravnim stvarima iz nadležne oblasti;
  • izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik;
  • izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti;
  • dostavljanja informacija o eksternim akterima sa kojima Služba direktno surađuje ili im pruža usluge;
  • dostavljanja informacija potrebnih za izradu plana implementacije strategije i učestvovanja u izradi istog;
  • realizacije projekata za koje je Služba zadužena i dostavljanja informacija o stanju njihove realizacije;
  • izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu;
  • iniciranja rješenja iz resorne oblasti, prema višim nivoima vlasti;
  • donošenja odobrenja za korištenje prostorija u objektima mjesnih zajednica;
  • učestvovanja u organizaciji odlučivanja građana u mjesnim zajednicama o lokalnim poslovima od interesa za građane putem referenduma, zborova građana i savjeta mjesnih zajednica;
  • obezbjeđenja uslova i organizacije rada mjesnih zajednica (savjeta i zborova građana), praćenja i koordiniranja njihovog rada;
  • vršenja obrade inicijativa i zaključaka i dostavljanja akata organa mjesnih zajednica nadležnim organima;
  • pripreme i praćenja realizacije ugovora i odluka o sufinansiranju infrastrukturnih projekata od strane građana;
  • učestvovanja u organizaciji općih, lokalnih i izbora za organe mjesnih zajednica;
  • administrativno-tehničke za potrebe mjesne zajednice;
  • administrativno-tehničke iz samoupravnog djelokruga Općine koji su u djelokrugu općinskih službi za upravu, a koji su od interesa za ostvarivanje prava i obaveza građana, kao što su: dostavljanje podataka i vođenje propisanih evidencija i drugih poslova od značaja za rad općinskih službi za upravu;
  • pripreme projekata iz domena energetske efikasnosti i zaštite okoliša u saradnji sa drugim nadležnim službama;
  • pripremanja tehničkog dijela tenderske dokumentacije u postupku javne nabavke iz nadležne oblasti;
  • vođenja potrebnih evidencija;
  • blagovremenog dostavljanja informacija iz djelokruga Službe radi objave na WEB stranici Općine;
  • kontrole dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda

Dokumenti službe

Podijeli
Podijeli
Podijeli
Pošalji
Pošalji
Printaj