Kabinet općinskog načelnika

Kontakt e-mail adresa: [email protected]

Kabinet općinskog načelnika vrši poslove:

  • izrađuje strateške ciljeve i politiku općinske administracije i praćenje njihovih izvršenja;
  • izdavanja uvjerenja iz nadležne službene evidencije;
  • izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik;
  • izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz nadležne oblasti;
  • izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu na osnovu izvještaja Službi;
  • prikupljanja prijedloga projekata, koordiniranja i usaglašavanja prioriteta za njihovu realizaciju u saradnji sa javnim kantonalnim preduzećima i nadležnim kantonalnim ministarstvima, javnim ustanovama i udruženjima građana;
  • organizovanja razvojnog planiranja i upravljanja razvojem;
  • promoviranja programa i projekata obnove i izgradnje, te saradnje sa nadležnim organima i staranje o obezbjeđivanju sredstava za njihovo realiziranje animiranjem potencijalnih investitora i na druge načine;
  • osiguravanja usklađenosti budžetskog planiranja sa razvojnim prioritetima Općine;
  • definiranja poticajnih mehanizama za finansiranje razvojnih prioriteta utvrđenih u strategiji;
  • stručne obrade incijativa mjesnih zajednica i usaglašavanja prioriteta za njihovu realizaciju;
  • koordiniranja i usmjeravanja rada općinskih službi u cilju realizacije poslova utvrđenih programom rada Načelnika;
  • koordiniranja, razrade i implementacije projekata identifikovanih u strategiji razvoja;
  • koordiniranja procesa monitoringa, evaluacije i izvještavanja o realizaciji projekata Općine;
  • pripremanja nacrta i prijedloga općih i pojedinačnih akata iz djelokruga Načelnika, čija izrada nije u djelokruga službi za upravu;
  • sazivanja i održavanja sjednica Kolegija i drugih sastanaka Načelnika, sastanaka rukovodilaca službi i praćenje realizacije odluka i zaključaka s tih sjednica i sastanaka;
  • protokolarnog karaktera od značaja za vršenje funkcije Načelnika;
  • sačinjavanja stručne analize i pripremanja izvještaja i informacija za potrebe Načelnika;
  • vezane za odnose sa javnošću i informisanje javnosti o aktivnostima Općine;
  • obrade tekstova i tehničku pripremu za objavljivanje u Informativnom biltenu Općine, na WEB stranici, intranetu i publikacijama koje izdaje Općina;
  • pripreme i organizovanja emisije za elektronske medije o općinskim temama, te stvaranje elektronskih zapisa o važnijim događanjima unutar Općine;
  • informisanja javnosti, na principima zakonitosti i transparentnosti;
  • predlaganja, kreiranja i primjene politike, te praćenje razvoja i dostignuća korištenja IKT-a u Općini;
  • administracije IKT servisa (računarska mreža, serveri, baze podataka, elektronska pošta, javna web stranica Općine, intranet i dr.);
  • osiguranja ispravnosti korisničke kompjuterske opreme, tehničke i biro-opreme;
  • informatičke i tehničke podrške prilikom važnih događaja;
  • edukativne prezentacije i pruža obuku korisnika IKT-a, daje savjete i smjernice svim korisnicima u cilju efikasnije i ekonomičnije upotrebe sredstava IKT-a
  • pripremanja projekata iz domena energetske efikasnosti i zaštite okoliša u saradnji sa drugim nadležnim službama;
  • vođenja potrebnih evidencija;
  • pripremanja tehničkog dijela tenderske dokumentacije u postupku javne nabavke iz nadležne oblasti;
  • kontrole dokumenata i podataka prema zahtjevu međunarodnog ISO standarda.   

U sastavu Kabineta općinskog načelnika obrazuju se tri odsjeka, i to:

  • Odsjek za razvojno planiranje

U Odsjeku za razvojno planiranje vrše se poslovi: izrade strateških ciljeva i politike općinske administracije i praćenja njihovih izvršenja; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz nadležne oblasti, koje donosi Vijeće i Načelnik; izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz djelokruga Odsjeka; izrade trogodišnjeg i godišnjeg plana rada, kao i izvještaja o radu na osnovu izvještaja općinskih službi; prikupljanja prijedloga projekata, koordiniranja i usaglašavanja prioriteta za njihovu realizaciju u saradnji sa javnim kantonalnim preduzećima i nadležnim kantonalnim ministarstvima, javnim ustanovama i udruženjima građana; organizovanja razvojnog planiranja i upravljanja razvojem; promoviranja programa i projekata obnove i izgradnje, te saradnje sa nadležnim organima i staranja za obezbjeđivanje sredstava za njihovo realiziranje animiranjem potencijalnih investitora i na druge načine; osiguravanja usklađenosti budžetskog planiranja sa razvojnim prioritetima Općine; definiranja poticajnih mehanizama za finansiranje razvojnih prioriteta utvrđenih u strategiji; stručne obrade incijativa mjesnih zajednica i usaglašavanja prioriteta za njihovu realizaciju; koordiniranja i usmjeravanja rada općinskih službi u cilju realizacije poslova utvrđenih programom rada općinskog načelnika; koordiniranja, razrade i implementacije projekata identifikovanih u strategiji razvoja; koordiniranja procesa monitoringa, evaluacije i izvještavanja o realizaciji projekata Općine; pripremanja nacrta i prijedloga općih i pojedinačnih akata iz nadležnosti Načelnika, čija izrada nije u nadležnosti drugih službi i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

  • Odsjek za informatiku

U Odsjeku za informatiku vrše se poslovi: praćenja stanja, provođenja utvrđene politike, izvršavanja i obezbjeđenja izvršavanja zakona i drugih propisa, iz djelokruga Odsjeka; izrade nacrta općih i pojedinačnih akata i propisa iz djelokruga Odsjeka, koje donosi Vijeće i Načelnik; izrade informacija, izvještaja, analiza i mišljenja iz djelokruga Odsjeka; administracije IKT servisa (računarska mreža, serveri, baze podataka, elektronska pošta, javna web stranica Općine, intranet i dr.); osiguranja ispravnosti korisničke kompjuterske opreme, tehničke i biro-opreme; informatičke i tehničke podrške prilikom važnih događaja; edukativne prezentacije i pružanja obuka korisnicima IKT-a, savjetovanja i usmjeravanja svih korisnika u cilju efikasnije i ekonomičnije upotrebe sredstava IKT-a; vođenja potrebnih evidencija; pripremanja tehničkog dijela tenderske dokumentacije u postupku javne nabavke iz nadležne oblasti; tehničke pripreme tekstova I drugih materijala za objavljivanje u Informativnom biltenu Općine, na WEB stranici i publikacijama koje izdaje Općina; te praćenje razvoja i dostignuća korištenja IKT-a u Općini i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

  • Odsjek za informisanje i poslove Kabineta

U Odsjeku za informisanje i poslove Kabineta vrše se poslovi: obrade tekstova i pripreme za objavljivanje u Informativnom biltenu Općine, na WEB stranici i publikacijama koje izdaje Općina; pripreme i organizovanja emisije za elektronske medije o općinskim temama, te stvaranja elektronskih zapisa o važnijim događanjima unutar Općine; informisanja javnosti, na principima zakonitosti i transparentnosti; predlaganja, kreiranja i primjene politike, sazivanja i održavanja sjednica Kolegija i drugih sastanaka Načelnika, sastanaka rukovodilaca službi i praćenje realizacije odluka i zaključaka, s tih sjednica i sastanaka; protokolarnog karaktera od značaja za vršenje funkcije Načelnika; sačinjavanja stručne analize i pripremanja izvještaja i informacija za potrebe Načelnika; vezane za odnose sa javnošću i informisanje javnosti o aktivnostima Općine i druge poslove iz djelokruga Odsjeka.


Dokumenti kabineta

Kabinet općinskog načelnika

Download
Zahtjev - Kabinet166.54 KB13 Download

Podijeli
Podijeli
Podijeli
Pošalji
Pošalji
Printaj